Friday, November 4, 2011

SALAM CAMPAIGN

SMILE...!!!


SALAM CAMPAIGN


WHAT IS THE SALAM ?


Sejak ader Group of Director baru ni, skrg company gue tgh adekan contest SALAM. Lepas launching 6 core values bulan July lepas, Company launch satu lagi program yg menjurus kpd menerapkan nilai2 murni antara staff dan customer. (Seriuss.. neh!) So pd yg terlebih2 senyum bukan senyum.. tu sengih kambing bebiri kacuk namanya. SALAM ada maksud tau.. tapi aku x ingat. (dah sah2 aku tak layak sbb lupa). Fine !!! So far byk jugalah aktiviti yg melibatkan staff dan majikan. Kira byk improved since diambil alih oleh GLC company. (KPI- up 20%..ngeh ! ngeh ! ngeh !) Bos saya dialu2kan membaca belog ini. Apakah...?!!


Dan mungkin kalau ader rakan2 blogger yg perasan (walaupun aku x setop mana dlm berblogger) aku gila mengaruk2 updated belog sejak kebelakangan ni. Sebab aku dah bleh updated dgn phone aku - bloggeroid) Jakun bukan...?!!




posted from Bloggeroid

4 comments:

Unknown said...

SALAM,
SENYUM TU KAN SEDEKAH ! ADA GANJARAN PAHALANYA !JANGAN SENYUM SORANG2 SUDAH LAH !

luvelymummy said...

Senyumm tak perlu kata apa2.. senyumm..

Beb kalau senyum2 ayam bole??

heeee...

Nakk Jooiinnntttt ^__^ !!!!

TuYa said...

SALAM..
lamanya x jenguk Yan..
senyum je bila baca entry2 tu..
senyummmm!!!!

aznitaz said...

pergh..pantas ngapdate ye kamu skang :)bagus la ccm skang mcm2 ada.
cantik luar cantik dalam
cantik sana sini
kalo sy senyum kmu mesti snyum skali
lalalalala...