Tuesday, December 15, 2009

Percutian budget...


Jom Bercuti...

Terasa ingin bercuti tapi dimana ya? Hujung2 tahun ni bergumbira dgn keluarga seronok juga kan? percutian yg suam2 kuku kaki kakak ku gitu...Tapi, percutian itu mestilah

1.Tempat yg x berapa nak jauh
2.Seronok
3.Tak memenatkan

Senang citer Percutian budget...
Dlm kepala otak aku ada 2 tempat
Cameron Higland, Lost of Tambun ....lain2 cadangan?

7 comments:

momguess said...

aku pon baru plan nak g cameron
tapi ank den xnk
kata nyer tempat untuk para2 ibu jer
cheettt
sunway lagon???
wet world shah alam???
bukit merah???
a famosa???

nasazfrog... said...

baru je ym ngn member cadang nak g cameron,, tapi rayo cino nanti.. beb tak kisah mana2 pun janji selesa,seronok n budjet...

black_canary said...

Aku pegi Awana Genting 18hingga 20hb ni....nak budgetlah katakan....nak jauh2...payah..so pegi yg dekat aje...

Zura said...

dok umah plg budget yan...hehehhe...

fuadnis said...

tiara beach resort pn okay maa...PD..

T.u.Y.a said...

Lost of Tambun best!!!!
nak ikut Yan cantik g cuti ler..hehehehehh

aznitaz said...

gi laa lost world of tambun. nak budget tumpang tido kat umah MIL akak. kekeke