Thursday, December 10, 2009

Skit2....bolehlah!




Nak kata pandai sgt mekap idaklah jugak. Tapi ni pung bli yg simple2 dan tak makan mase nak pakai. Pi keje touch-up skit2 jer. Tapi Elianto ni tahan gak dan hargenyer berpatutan. Nak basuh pun senang. Aku tak dernyer nak bli mekap mahal2. Mekap mahal2 tapi aku tak reti nak layang, pun tak menjadi. Tapi sekadar nak berlipstik dan berbedak o.klah. Aku selalunya hanya pakai bedak, lip gloss & eyeliner. Tapi eyeliner tu wajib. Sekalipun pi pasar malam... kalau tak, mata ku ni nampak sembab macam org tak cukup tido. Bawah mata aku ni memang problem. Nak2 lagi bawah mata dek pakai spec dari form 2. Macam maner ek nak hilangkan sembab? Kalau laki aku kata dia terpikat kat aku pasal pandangan mata aku ni, memang dia mengayat aku tak mengagak2... ingat aku ni budak kecik? Darwisy bleh arrr dia nak tipu....


10 comments:

sWeEtdARLinG said...

salam singgah... dah lama nampak nick ni kat komen box blog kawan2, baru arini menyinggah...

aznitaz said...

elianto ok gak apa..i pon pakai..yan x windu kat i ker?? kekeke sgt gedikkss k.

A.H.A.D said...

kak g xpnh cuba lg elianto...
yan, ntah2 jemek suka kot mata jenis sembab hehe

malinasiam said...

den pon pkai elianto
murah kan
kalo petua org dolu2
ltk timun

wan muliani said...

yani pon baru je buat entry ni..ehehe

rajen eh akak pakai eyeliner..yani suke tgk org pakai..tp nk pakai adelah sgt xpandai..sememeh je..

ala..dah hubby akak terpikat sbb tu..nak buat cane..malu la tu nk ngaku=p

fuadnis said...

uissshhh...aku ingatkan ko dah jd mak andam td..kencang bisnes ni..rupenye make up ko sdiri....hehe..

nasazfrog... said...

beb aku tak penah try pulak brand tu,, ko cuba pakai dulu pastu bagitau aku cene,, ok ke tak,, hihihi buleh gitu.. :)

YanDarwisy said...

SweetDarling: Thanxs cause sudi singgah blog. Akak ni kawan kak nita kan?

Kak Nita: Kak...bosannn akak tak der. Sian Zda, bos dia kawan berdua jer dgn dak sebelah dia tu.

Kak G: Bolehla kak g, tapi not bad jugak product dia

Momguess: Baru nak tekap kat mata si kecik dah tonyoh mau bleh buta dek tercucuk bijik timun, he... tapi god idea tu!

Oeyani: Wah..dah makin maju.Mula2 pakai memang tak mahir. Tapi lama2 ok.Mana tau ader nampak kelainannya.

Anis: Mak andam? Jahanam muka pengangtin kang.

Ina: Boleh lah utk basic2. Ko cubalah...mesti laki hang tgk 2 kali.

suzieapai said...

lallalalaaa.....mata lebam cenggitu tak per, jgn lebam kena tumbuk sudahlaaaa..

eh! aku tgk ko make up okey jer...chantekkkk nampak neutral beauty jer...

hai said...

akak memang x reti make up...zaman2 jahilliah dulu kalo nak berjalan pon,sikat rambut guna jari je!!hehehe...