Wednesday, March 25, 2009

Cuba korang teka....


Meh aku nak buat teka-teki teka tekok...
Korang cuba teka ada yg x kena dgn gambar ni.
Sebenarnya sekali pandang mcm biase2 jer, tapi bilalah 2,3 X pandang...
Korang sendiri akak merasakan ada sesuatu yg x kena.

Apa hah....?
Sapa bg jawapan yg sgt aku kagumi dan akui kesahihannya...
Aku dgn seikhlas hati nak bg cenderamata...dr air tangan mak lagik.
Boleh?

*Sajer aku nak mengenali rakan2 blogger aku.
Aku pun bukannya byk pengaruh dan ramai pengikut...


21 comments:

A.H.A.D said...

SPORT RIM BARU YAHOOO!
betul kan yan?

bak sini cenderamata tu hehe..

suzieapai said...

atas bumbung keta tu la...

sport rim nmpk ganazzz...

YanDarwisy said...

Kak G/Suzie Apai: Bukan...
sgt salah tu jawabannya! Kesilapan
ini terletak pd empunya blog!

fuadnis said...

yandarwisy,
aku teka yek..tapi jgn marah aku lak..

adakah kerana modelnye mempunyai spare part yg banyak di seluruh tubuh??he..he..perut tu nampak lebih sket maa..he..he..

Ms Haslina said...

ermmm.....dunno lah Yan..
:(

CuTeMiUt78 said...

emmm.. aku siap close up gambo ko hua..hua..hua.. tgk cam ada rambut kat belah bahu tu.. ala2 cam minah rempit heh..heh..heh.. tu rambut palsu ke.. selendang ke.. ke mata aku yg rabun..jgn marah aarrr

izman said...

aku sebenarnya tak tau, tapi sebab nak hadiah jugak, aku teka:

ko posing salah kedudukan, driver kena posing sebelah satu lagi.

kalau salahpun aku nak hadiah jugak.

TuYa said...

kak Yan..nak teka gak...tapi mcm x logik je tekaan tuya nih..
suor x zip ke????wakakakakaka...aku hentam je nih..nak adiah nye pasal...

Puteri Satu said...

emm akak tahu...rasanya sebab bertambah cantik kot...ngeh-ngeh-ngeh...tapi akak suka tengok gambar yan masa tudung letak silang yang masih bergelar mahasiswi tuh...cantiknye akak rasa....

Hana said...

Yan,
Meh.. k.ana teka..k.ana rasa keta yan tu la...nampak terpanjang sket belakangnya..tul ke? hi...hi... agak ajer

FirZie83 said...

x da plate no keta kan????betul x?

FirZie83 said...

1)akak pakai kaca mata transparent...
2)lengan baju belah kanan x betul
wah...byk cubaan sungguh azie ni kan?

Anonymous said...

yan bagi je laa jwpn tu..x larat nk pk dah ni. adakah jwpnnya anda kelihatan spt wanita _______?? ala yg jee hui tny yan tu :P

Nadiah Suhaidi said...

saye rasa kesilapannya ialah memakai jaket jeans yang biasanya perlu dipakai ketika sejuk tapi telah di pakai oleh tuan punya blog masa panas spt yg kita nampak dlm gambar ni. dah la ade long sleeve lagi kat dalam :D

teka-teka aje ;)

Nadiah Suhaidi said...

tak pun outfit yang dipakai dlm gamba ni ialah sebijik same ngan gamba kat dlm profile blogger akak ni hihi :P

YanDarwisy said...

Oppppssss......! semua undian jawapan telah ditutup. So pemenangnya adalah....ops...
sebelum tu, nak ucap thanks kat kawan2 bloggers..

Neeza.Areef said...

br nk jwb dah tutup lak

wan muliani said...

yani rase..sport rim baru..
sbb nmpk berkilat sgt!hehehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

dh x leh jwb ekkk? tapi tgk gambar tu x de ape yg x kena pun...biasa2 ajer akak tgk...

CuTeMiUt78 said...

uish.. mana tuan punya blog ni.. apa yg jawapannya..nak tau ni

p-na mama oja said...

aku tau sebab ko nampak cun dlm pic nie + kemantapan editing photoshop ko kan?? heheh..

cadangan dah ditutup pun aku redah gak...hehe!