Friday, November 13, 2009

Esok sgt membahagiakan....!

Esok ibu kamu coti. Selamat mendera ibumu...!
Esok sgt membahagiakan....! 2 hari coti byk benda nak dibuat. Isnin- Jumaat otak dah kene perah. Ni plak tgh bertungkus lumus dgn KPI. Tak sabar esok nak dok umah. Tapi yg tak syiokknyer hari Ahad, cause pg Isnin esoknya dah nak balik ke bangku opis. Aku rase cam kejab jer skrg ni masa berputar. Pejam celik, pejam celik dah nak hujung tahun. Alahai, kejab benar rasanya. Lagi setahun nak masuk 30 thn. Apa pencapaian aku nih..?



9 comments:

fuadnis said...

slim ko skrg yan..apa petua ?sharela..jgn kedekut..hehe..

momguess said...

welkem to '3 series'
lalalala

aznitaz said...

jgn senin mls gi keje lak :P

Jaja Khaleyza said...

kak nit's, huh.....tak keje pun makcik ni!!!!

black_canary said...

Salam yan..
baru nak masuk 30..still banyak masa...pepatah cina ada menyatakan..kalau kita tak dpt membina perniagaan kita sendiri sehingga kita mencecah 40 tahun..maka selama itulah kita hanya bekerja utk org...so u punya byk masa lagi...yg penting...utk memulakan perniagaan...pastikan buat apa yg u minat...jgn mengikut apa yg org buat...tiada jln mudah utk berjaya..(kata-kata semangat dr org yg belum berjaya lagi..hehehehe)

leadleedeea said...

I think age is just a number sis...dun worry..hehe~!!

Zura said...

a'ah lah..kejap je kan mase berlalu...mcm xnk je mase berlalu cepat...nti cepat tua....uwaaaaaaaa..

p'na said...

mmg rasa bahagia dapat bercuti.. x kisah la dok umah kena dera pun.. ngeh ngeh...

Kejap je kan skrg nie bulan berganti bulan taun berganti taun.. tup2 anak aku dah besar.. aku pun x tau pe pencapaian aku.. setakat nie ada hero sorg tu la, kejayaan aku..heheh

SUZIE APAI said...

30tahun? sama la ko n aku...

jiwa masih muda....hahahha