Tuesday, November 10, 2009

Gajet tersepit!

Sian Tercepit....!
Susah kalau org tangan tak reti diam. Aku pantang nampak gajet2 kecik ni. Ader je tempat nak aku letak. Atas meja ku dah macam meja pengetua kindergarden. Kalau anak aku tau, assalammualikumlah....takdernyer aku nak letak2 mcm ni. Opis adalah umah kedua kita kan? So tak salah kalau kita nak adjust pandangan mata kita skit2....

7 comments:

nasazfrog... said...

ala benda cantik n menarik mata memandang biasa la kita simpan n hiaskan,,, :) colourful suasana mejamu.. :)

Zura said...

lawa gajet2 tue...comel belaka

gee ryder said...

ape bende tu yan? mcm sepit kain jer hehe

T.u.Y.a said...

cantik..
dah macam meja cikgu2 je kan..hehehe..

YanDarwisy said...

nasazfrog: Aku ni suke color2 yg menyinar. Sebab depan dgn sebelah aku kelam2 senja jer... ko paham ke tak?

Zura: Thanxs ya!

Kak G: Pandai pong...sepit idung pun bleh!

Tuya: Cikgu Tadika bleh arrr...

CuTeMiUt78 said...

eemmmm cantik menarik dan tertarik gitu... jgn kan kata anak ko.. sama je la ngan anak aku.. mau habis dikerjakan tau..

p'na said...

Tomeinyaa meja ko.. aku pun suka benda² cam gitu!!