Monday, March 16, 2009

Selangkah ke UiTM?!

Ko Blanjer aku Pizza Hut lepas ni!


Ni aku nak smbg blajar lagik ker?


Seronok jugak sesekali jenguk!


Ko jgn nak amik course yg bukan2!


Beriya minah ni..


Aku dulu dah berlangkah2 kat UiTM ni. Anak buah aku beriya nak pi survey sesuatu yg baik utk masa depan dia. Aku kene paksa hantar dia ke Expo Selangkah ke UiTM kat Stadium Malawati, Shah Alam. Ko ingat Ucu ko ni dgn rela ker? Aku terpaksa tau x? Biaselah org memang ramai. Siap hangkut mak apak lagik. Aku dulu semua buat sendirik. Tak dernyer mak apak aku nak bersekutu dgn aku nak amik course apa... Janji aku nak belajar! Anak buah aku ni baru habis SPM. Aku cadang amik HR jer kat Fakulti Biz. Skop keje pun meluas dan market utk dpt kerja pun bleh tahan. Semua company pakai HR kan? Gov pun boleh jugak! Jgn nak amik course2 yg merepek2. Kat luar tu byk lagik yg menganggur... Dengar ckp mak sedara ko ni.! Aku ni sebab degil! Amik course yg x byk membaca. Aku malas! Byk buat assigment jer...



8 comments:

A.H.A.D said...

yan,bgs la tu dia amik cos hr..ble gnti ms kee n shirley haprak tu hehe..
pastu ckp ngn dia jgn selangkah je,kena byk langkah..kalo x,xsmpai hehe

YanDarwisy said...

tul lah kak G! kene belangkah2 kan? Kak G, hari ni opis sunyik jer.. bosan! Yan dgn kak nita skrg ni layan radio kat hset! malas nak layan kap lam ya nga yg menyakitkan hati!

RaFFLeSiA MeRaH said...

hikss...ingat nak nyambung study lagi...rupanya antar anak sedara yer.....

A.H.A.D said...

posto posto...TAG TAG, sila ambik

suzieapai said...

baguih ader ucu cengginiii...hehhehee...

YanDarwisy said...

Reflessia Merah: Yan nak sambung study? dah berat kepala otak ni kak. tak bleh masuk (yg iyernyer ko malas yan ckp jerlah)

kak G: Tag? smart tag? blehhhh...

Suzie Apai:Ha, x nak nanti dia jadi yg bukan2. ketua kampunglah, penyelia storlah..jangan....

Anonymous said...

ada napak gak event ni kt tv. dia nak amiik apa tuh? wah yan dulu independent ekk?? tp kelakar uitm mmg byk course pelik2 kan?? jgn dia tergoda ngan pelik tu udah..

CuTeMiUt78 said...

yup betul tu yan.. sama ler ngan aku.. aku dulu pun ambil course lain dari yg lain kat uitm tu..sebab aku mls nak membaca..hua..hua..hua