Thursday, March 12, 2009

Kudaku Lari Kencang....!

Adoiii...penat aku!
Ikut suke kamu jer Darwisy!

Boleh ko jelaskan pd ibu, apekah maksudmu ini?

Ai'yakkk..itu dia pertunjukan akrobatik dari negara jiran!

Sgt bestlah ayah!


Hok'aloh....kalau dgn ibu mintak maaplah ko nak ibu buat sebegini nguper. Cukup2lah ayah ko yg melayan. Yg pelik2 ko mintak. Nasib ayah ko bleh sgt sabar dan setia akan permintaanmu. Hai anak, anak.... tapi aku sgt2 bersyukur dgn apa yg kami ada.



Apa yg penting...kerjasama!

Apa yg penting...kerjasama!

Wonderpets... Wonderpets kami datang!

Membantu kawan yg kesusahan

Kami tak besar, dan kami x kuat

Bila bekerjasama semua jadi mudahhhh!

Yeahhhh wonderpets...


*Korang x tahu bertapa seksanya aku dipaksa menyanyi lagu Wonderpets sambil berdiri depan Darwisy dgn sekuat hati...selagi persembahan aku x memuaskan hati dia, ko ulanglah balik sampai dia setuju!

16 comments:

gee ryder said...

hehe...laju lg darwisy...
mane dtg lgu wonderpets tu yan?
darwisy ok lg, duk blkg, aqeel duk ats perut trs pastu duk henyak²...kdg kedpn sket pgi ke tengkuk

YanDarwisy said...

Kak G: lagu tu kat katun Wonderpets TV9 kul 2.30-3.00ptg. Ha kau siap promote! Darwisy dtg anginnya di buat gak perangai mcm tu!

alia said...

..he..he...macam-macam lah..dera ibunya nyanyi wonderpet....pengaruh tv....

Wife to Firdaus Ghazali said...

sonok apa camni kak...azie ni main ngn anak2 buah je la :( teringin nak anak seniri...

p-na mama oja said...

hehe..comei..ank aku pun suka wonderpets..skrg kecik lg x reti lg suruh aku nyanyi...besar skit x tau le...masak aku!!

YanDarwisy said...

Alia: Ha..tau xper!. Tu blum kuar lagi lagu Thomas dgn Awan Dania. Siap naik atas meja sambil pegang botol bedak! Haru.... baik mengaku anak sapa!

Azie: Ala..nanti kalau Allah nak bagi sekali berderet...ayo! Bleh buat taska wo...

Fina: Aku heran budak skrg cepat sgt tangkap bende2 kat Tv tu. Ader jer benda baru yg dia nak tunjuk!

CuTeMiUt78 said...

kuang3x..sian ko yan kena puas kan hati darwish nyanyi lagu wonderpet

nita said...

hari ni dah 2 kali akak dgr pasal lagu wonder pets. sib baik zmn aku kena nyanyi tuk haziq dah belalu. skang haziq plak kena dgr mama dia nyanyi :)

pssst..akak pun x tau citer wonderpets tu.

RaFFLeSiA MeRaH said...

hehehe....anak tu nak cuba masukkan maknyer dlm akademik fantasia...kira uji bakat la tu utk tapisan pertama...hehehehe....

misz seniey.. said...

hehehe...the hepi famili..suke bace blog u...

YanDarwisy said...

CuteMiut78:Apalagi aku nak buat. Mana yg terdaya dan termampu, aku turutkan...sayang anak kata!

Kak Nita:Hanziq buleh nyayikan utk kamelia pulak nanti. sure dia sgt suka...

Refflesia Merah:Jgnkan tapisan pertama, titisan pertama pun belum tentu kak!

Misz seniey: Thanks ya! lepas ni kita berbalas komen pulak!

SUZIE APAI said...

ader ank cenggitu la...kita makpak sllu kena buli..tu nasib dia suh nyanyi...buatnyer suh joget...sakan la kamu..hhehehe

TuYa : said...

yeahhhhhhhh..u go ibu Wonderpets...hehehhe..leh jadi duta tu kak yan..

YanDarwisy said...

Suzie Apai: Tulah, selalu sgt kita ni kene buli dgn anak. Apalah salah kita...

Tuya: Bleh ker jadi Duta? Jln Duta Blehlah! He....

nadxoxo said...

ramai betul budak suka citer wonderpets tu kan? sepupu saya yg kecik2 sume suke wonderpets. duk ulang2 ayat "apa yang penting? kerjasama.." tu lah haha. comel je!


salam kenal jugak :)

Maria Frederick said...

nice blog ....