Monday, December 14, 2009

Tukar Anginlah....

Sebelum ni, kat facebook gambor si tembam

Nak letak gambo nilah plak.

Aku bosan plak dgn gambor wall kat facebook aku. Biaselah...aku ni cepat bosan. Kang tak sampai 2 minggu mak tukar lagik, dan lagik..dan lagik..... sudahnyer ko letak jerlah Yan gambo pasport ko tu hah. Nak2 lagi yg baru lepas pantang. Auummmm.... gambor terbaru ni tembam tersembunyik. Dari paras pinggang ke bawah. Identiti fizikal adalah dirahsiakan...Pirraaahhh mabuk!

10 comments:

FIESYAH said...

tembam2 akak pun lawo...

momguess said...

yan...
ko ltk gambar ic 12 tahun
mesti meletops

nasazfrog... said...

eh mengancam you.. mana ada tembam.. lawo je aku tgk,, perasaan ko je tu... :)

p'na mama oja said...

aku pun sama weh.. cam ner nk kurus kan badan nie.. paling payah tang perut tuh.. huhuhuh

~wei awat nk tukar keja ker?? mintak la TPM dah kuar tuh..

luvelymummy said...

Tembam lar sgt...

Mic Udo said...

Gambar yang pakai spek tu ok cikit..

SUZIE APAI said...

hahahaa......aku paham benor...

tak per, janji muka cunnnnnn..

ad3ck said...

dua2 pun comel ;p.

YanDarwisy said...

Fiesyah: Alahai, tembam2 si kuih apam. walaupun tembam tapi kurang mengancam.

Momguess: Baru aku nak letak, takut ader yg gerak sampai tercekik air liur.

Ina: Ko biar betik na...ko nak sedapkan hati aku hapa?

pina: Bukan aku da...member aku. Tang perut tu kita lumur jer halia hidup. Biar berapi puas hati aku. Susah sgt nak kempis.

Luvelymummy: Tapi tak lawan dgn lily kan.kan.kan...

Mis udo: Acecehhhh kamu...pakai spec tu ya.. alah!

Suzie: paham kan? ha...illusi mata tau.aku susah nak terima keadaan. tapi hakikatnya "kau memang gemuk yan...!"

Ad3ck: "Mamakkkkk teh tarik satu kasi sama ini ade3k!" jgn dik..akak dah melambung perasan ni.

oneyani said...

tembam tp bergetah bole??mantop owh!ahahaha yang penting putih gebu gitu