Tuesday, February 28, 2012

Kuthbah hari ini...




Keja 10 menit...

Holaaaa sukalah sgt aku ni buat keje urgent maha last minutes. Tolonggglah jgn seksa otak aku ni. Esok nak program kurang 24jam baru nak kerah buat poster. Nasib aku bleh mencelah2 timing buat poster ini... Terase hebatkah kau...??!! ...taklah jugak. Jauh sekali meriak diri. Tapi kalau hasil kerja last minutes, haaa hambeklah design yg maha sempoi ini. Dush..dush..dush..

Aku yg rase x puas design last2 minutes ni. Udahhh lerr tuu...toksah dikenang benda yg lepas. Dan program tu pun dah berlangsung dgn jayanya. Program Gotong -Royong Mega membersihkan Surau2 sekitar Office. Yg fentingg part aku beress..prittttt !!!! Dan program ni akan berterusan setiap 3 bln sekali. Yeelah hooo x kan nak harap auntie.cleaner nak hadap surau yg x der kene mengena dgn dia... bangsa asing kot. Kita yg memerlukan surau nilah yg kene responsible terhadap tempat ibadah kita..

Sekali ustajah ini bikin khutbah laaa.
Amin....rock2 jugak. (Sambil mengangguk2kan kapla yg berhijab)
Aperkah...??!!

No comments: