Tuesday, March 25, 2008

Siang Tadi ko minum POWER ROOT ke Darwisy...?*&^%$#@$#






Hari ni kat opis aku mengantuk gilersss. Tah apehal tah!
Nasib hari ni laki aku hantar. Aku malas nak drive.
Dah lah mlm tadi Darwisy x nak tido....
Lagi parah dia x mau tido dgn ayahnyer.
Ko ni memang nak kene ni, Darwisy.....
Ko x nampak mate ibu ko ni dah mcm melekat gam, x bleh bukak.
Pukul 12.30 mlm dok ngong nyeng....ngong nyeng....kat corong telinge aku.
Main kerete. Nasib x kusut rambut aku dek gilis tayar kete dia.
Nak aku marah, anak aku....
Ayat terakhir aku mlm tu...
"Pegilah main, kat luar tu ader momok itam"
Reaksi dia...?
Sengih mcmlah aku buat kelakar...
Tulah yg dikatekan..."ANAK"
Sabo jerlah Yan.....



1 comment:

~dalila~dyla~deyll~della~ said...

yan,
darwisy nak tunjuk petanda nak mintak adik kot.... hehehe

yan eja blog dyla salah tukat link tu