Tuesday, April 8, 2008

Minggu X der mOOd!


Hanya Kau Yang Mampu - Aizat

Ku cuba redakan relung hati
Bayangmu yang berlalu pergi
Terlukis di dalam kenangan
Bebas bermain di hatiku


Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku


Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku


Cerita tentang masa lalu
Cerita tentang kau dan aku
Kini tinggal hanya kenangan
Kau abadi di dalam hatiku


Harusnya takkan ku biarkan kau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku


Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo


Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi
Membuat ku terpuruk rasa ingin mati
Derita yang mendera kapan akan berakhir
Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku


Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo
Aku cinta ooohhhhhh
Aku cinta oooooooo

Hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku ooooo



5 comments:

~dalila~dyla~deyll~della~ said...

jgn la takde2 mud yan....
kejap aje tue.... darwisy kan ada....

RaFFLeSiA MeRaH said...

gambar kawin dolu2 ke tu yan? tantikkkkk...cam pinang dikerat 2, hehehehe...

Dayu said...

cantik2 gmbar kat sini... pandai akak create layout...

bestnya..bila la kita ni nak dpt bakat mcm tu erk...

YanDarwisy said...
This comment has been removed by the author.
nasazfrog... said...

wah kenangan silam yang senantiasa bersinar yer... terkenang ker... :)