Friday, April 2, 2010

My Favorite Shoe

This tag form the "Vouge Mummy"…Kak G. Lama dah tak layan Tag. Sesekali syiokkk jugak! O.k, lets go to the point.






Aku suka pakai wedges. Nampak simple dan ringan. Nampak aku tinggi skit supaya dpt menyembunyikan badan yg gempal neh. Boleh? Nyeh! Nyeh! Nyeh! Tapi aku selesa dan senang nak bergerak laju2


Brand: Vincci
Price: RM 50 something
Year: Raya last year
Reason: Nak Raya






Aku memang pengumpul koleksi kasut tegar.
Tapi kalau dah suka satu tu...satu tu jelah aku pakai.Tapi sejak akhir2 ni aku suka pakai kasut bertumit penuh mcm ni. Bukan apa, senang nak bergerak dan selesa. Dan boleh disesuaikan dgn semua keadaan. Kenduri kawin, shopping...kejar anak.

Brand: Hush Puppies
Price: RM 200 something
Year: Feb 2010
Reason: Hubby belikan sempena Annivesary + aku mintak!






Aku nak Tag:
1. Chugie
2. Suriaamanda
3. Pyna Mama Oja
4. Anapplelife-Nuramalina
5. Diarihatiku 1976
6. Asna Cute
7. Marry Go Round
8. Cutemiut
9. Tuya
10. CrazyBeautiful88


9 comments:

chugie said...

miahahahah.. wah, saya juga suke kasut.. dan banyak dh beli kasut, sampai bagi free kat mmber opis hehehe..

nanti sy jwb tag ni ye.. teruja ni! huhuhu..

JM said...

hoh..seb bek ai tak kene tagged dlm ini cerita..sbb ai mmg takde kasut pon..ekeke

gee ryder said...

cantik hush puppies tu yan

aznitaz said...

akak kenal kas pertama tu :)
gempal?? x baik woo tipu. kwn2 yan tipu..dia sgt slim shady..
kasut no 2..xsempat kenal but nice cuma not my color :)

~amalina~ said...

wow!! I like diz tag!! mahu jawabbb...give me time ya!;p

YanDarwisy said...

Chugie: Aiyooo bg kat akak sepasang, bleh?

JM: Nanti diTag yg lain akak bg kamu. Jgn larikkk...

Kak G: Thaxs. Ala, tu mintak org belikan. Nak bli sendiri pikir 2,3 kali...

Kak Nit's: Ha, tau x per... yg second tu pakse2 gmax bli kak. Dah color tu jer ada selain putih. Yan x reti pakai color putih.

Amalina: No prob dear!

asna cute said...

aiseyyy.. kena jugak ke asna? hehe xperasan. Insyallah esok asna buat ya =) hehe

klu bab kasut jer mmg asna suke hehehe ;D

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

wedges vincci ni memang menarik

CuTeMiUt78 said...

ooppsss... skali tgk cam kenal je nama cutemiut tu kan.. eemmm aku ke tu erk.. alamak.. lama tak buat tag ni..