Wednesday, June 9, 2010

With My x classmate....after 7 years!


Congrates to Uncle Bob n Auntie Ina

X Classmate Graphix Dept. UiTM Batch 1999-2002
Sorang lagi terlambat Aida, maklumlah dah ader 2 askar


Kenyang peyut suka hati....!


Darwisy keep behave n bleh tunggu lama skit
tanpa merungut.
Thanks my little Darwisy!



Ini sebahagian dr x'classmate kat UiTM dulu. Seingat aku hampir 7 tahun lepas grad langsung tak pernah jumpa kecuali Ina, Noreen & Aida. Cause dorang dok Lembah Klang jer. Kak Z dgn Liliy lepas grad langsung tak pernah jumpa…itu pun berkirim e-mail jer. Dan memang sikit pun tak berubah walaupun usia dan peredaran waktu kian jauh. Terutama sekali kak Z & Lilly. Mcm tu jugak maintain. Single n available lagi. Gemuk tak, kurus tak dan yg paling pelik usia makin meningkat tapi riak muka mcm dulu gak time study. Byk kenangan selama 4 tahun kat UiTM dulu. Yg pontengnyer, masuk kelas lambatnyer, mengantuk tak tido sampai lambat hantar assignmentnyer, mcm2 lagi. Sehingga praktikal kat RTM dulu pun sering bersama. Tapi aku kurang skit joint2 aktiviti luar dorang ni, cause dlm semua ni, aku jer yg dok berulang dr class ke umah....mase tu mak apak aku cam kureng percaya dgn aku dok asrama sebab aku ni mudah terpengaruh skit. Lg pun En. Husband yg time tu bf aku, agak berat skit nak bg aku dok asrama, takut aku dok berasmaradana samarenda kat hosterl. Hek elehhhh lu...!

Kami berjumpa kembali last week di hari persandingan Ina kat Hulu Langat. Aku datang awal cause dr Putrajaya jemput en. Husband balik dr Competition Perahu Layar. Padahal time tu dgn terlupa bawak kad kawin nyer, aku gambel jer redah. Finally walaupun skit terlajak, tapi sampai jugak lebih awal lagi dr g lain.

Aperpun korang memang dlm ingatan walaupun ada antara kita yg sudah bekeluarga & membawa haluan masing2….ChaiYokkk n Keep in Touch!

3 comments:

A.H.A.D said...

darwisy npk cam budak bsr dh yan.kena bg adik cpt tu yan hehe

WanMahani Bt Abdul Latif said...

ohoho..noreen pon ade..

CuTeMiUt78 said...

lama tak menjengah sini...
kenangan ngan member2 memang bestkan