Monday, February 17, 2014

Salam..
lama sgt dah ni x berbelog.. lama, lama sgt *heleeehhhh... heran apa org ko ader belog ke tak?
osahkan nak sebaris blogger Hanis Zalika, Hanis Suraya Aura White pun sipi2 cicak tau!
lama sgt x menobel citer2 sendiri hadaptasi cerita sehari2. Aku mmg suka bercerita sejak sekolah
Tu sebab kalau bab pertandingan bercerita aku terhegeh2 memvolunteerkan diri walaupun citer tu x lah se best mana takat tajuk "Puteri Lilin bersama Dulang Ajaib" ko hadooo ...?

Blog ni tempat aku meluahkan perasaan gembira
Sampai perasaan gembira dpt makan biskut cap hap seng pun nak jaja sini.. kisah????

Ok la okla..Fine! ecehhh mcm artis instagram kau!
Byk sgt perkara yg berubah, termasuk saiz badan dan bilangan uban. haaakkhaaakhaakkk!!!
Insyallah.. nanti nak sambung balik hobi menulis ni sbb bila ada sorg classmate kat uitm dulu dah create blog tetiba aku plak touching.. ada blog bersawang lama dah x vacum.

Tapi kerana blog nilah aku dpt kenal gak kawan di alam maya yg sampai skrg keep touch, inasazfrog
Sampai la ni x pernah jumpa. end up x sempat2 nak laga pipi. Hanya selalu mintak pendapat bab2 kerja2 graphix ni. Aderlah 6-5 thn aku start blog tapi disebabkan aku ader peel lazy gaga.. haahahaaa terus smack down blog ni. Sbb lebih gemo berborak live dgn kawan2.. lebih mendekati katanya. Phuihhhh...!

Ok kang sambung lagi... sbb aku dah dpt bos baruuu (bahagia yg ikhlas sgttttt)
Lady bos hokey. but for me is no problem.. (BI adalah kredit hokey!)
Sbb sblm ni bos aku pun femfuan
Bos kata aku suka gelak totop molot.. dia x tau akulah staff paling langsi kat dlm hopis ni
Ok... daaaaa jumpa lagi!

No comments: