Monday, July 25, 2011

Salam Ramadhan 2011





Salam... Lamer sangeettt x updated. Bapaklah lamer.... Aku bukan aper, utk menghasilkan penulisan yg berkualiti haruslah bertapa dan menuntut ilmu penuhkan ilmu didada...


didadaku.. dihatiku...tetibe sawan Amelina melekat. Kater ko...??!


Puihhhhh....!!!!!! Dusta belaka itu semua... Yg ianya aku malas nak capai laptop apalagi nak updated dr pc kompeni. Lainlah kalau Besah ader Backberry. Jgnkan Blackberry... Black Mentor pun jauh sekali. Tapi sesekali ader jugak jenguk blog kawan2 yg lain... sampai tertidolah jugak membaca. Tabikk springg pd blogger yg gigih.


Disini saya ingin mengambil kesempatan sempena menyambut bulan ramadhan yg bakal menjelang tiba untuk mengucapkan "Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak" dan semoga kedatangan Ramadhan kali ini membawa seribu rahmat dan keberkatan pd semua sahabai handai, ipar duai mahupun jiran tetangga...Salam



5 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

Salam Ramadhan jugak..
semoga mendapat keberkatan & rahmat daripadaNya..

aznitaz said...

ribenaberry kan ada?? takleh update ekk kut situ? yer yer aku au oklan bodoh..sila jwb jugak. camner xtvt bebuka di pdg shah alam thn ni?? ke nak wat kat teratak indahku lagi??? no hal.
opps lupa salam ramadhan..maaf zahir n batin. peace yaww!

Baju Kurung Budak said...

Salam Ramadhan 2011 jugak.
Tahun ni raya balik mana? dah siap semua persiapan?

NajaHmaDi said...

aha...lama yan x update.....nnt singgah2 la yer...

NajaHmaDi said...

selamat hari raya Yan

http://najahmadi.blogspot.com/2011/08/wordless-wednesday-4-kad-raya.html