Friday, May 15, 2009

Hanya Di Mercu!

Satu hari aku akan mainkan mp3 aku, lagu Hanya Di Mercu
sekurang2nya 5X sehari lagu ni kat telinga aku...

Lagu ni betul2 memberi aku kekuatan secara zahir & batin
Sgt mendalam disitu.....





"Mimpi dan harapan cecita yang tinggi menjulang
Tak pernah terluahkan, hanyalah di hati tersimpan, terpendam!
Keterbatasan diriku menjadi penghalang!


Sampai bila?
Aku bertanya... sampai bila?
Ku harus mencuba
Bila lagi?
Desak hatiku.... bila lagi?

Aku harus berani
Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku....Di mercu!


Mimpi dan harapan bagai duri yang mencengkam
Seandainya ku biar cecita dihati tersimpan, terpendam!
Keterbatasan tak wajar menjadi penghalang


Sampai bila aku bertanya... sampai bila?
Ku harus mencuba
Bila lagi desak hatiku.... bila lagi?
Aku harus berani

Lalu ku bangkit tegak berdiri
Mengatur langkah ku terus mendaki
Cita-citaku....Di mercu!



Aku mencari kekuatan dalam kelemahan!
Aku temui kejayaan dalam keberanian!





5 comments:

SuFy said...

beshh kan diz song?be strong k...hehehe..muahaha^_^

T.u.Y.a said...

sangat2 inspiration la kan..
wah semangat kita jadi semakin berkobar2 nak wat sesuatu tu sampai jadik..

RaFFLeSiA MeRaH said...

yan....ape kaitan lagu ni dgn yan? ader ubung kait dak??

aznitaz said...

akak pun suka lagu ni..kat karaoke x miss punya..

gee ryder said...

untuk motivate diri sesuai la lagu ni...