Wednesday, May 26, 2010

Tebiat posing dlm office?

Nak balik kemain suke!


Tgk sengal Noein datang menjangkit kat aku..


Dorang suka dtg lepak tempat aku,
dah mcm meja "Cikgu Smart Reader"
Chaiitttt!
Alah! Ayat2 jeles....



Datang time lemaunyer...
Time org semua dah balik,
beranilah nak tebiat posing dlm office. .







9 comments:

Nor Azian said...

owh... rindu sama itu tangga merah yg leh wat gigil kpala lutut sbb ngeri, gayat..

owh... rindu sama suasana ofiice d Duo...

owh... amat merindui semua ttg Duo.

TuYa said...

Yan..
mcm makin langsing je..
apekah rahsia??hik hik

Zura said...

make sure xde cctv...hehehe

Rashid said...

hehe.. tengok member kat belakang nun sana tu.. senyum je dia tengok model kat depan ..

aznitaz said...

yan,
ko posing kat tmpat lama akk yer..nostalgik tu beb. dah mmg sengal korang tu mmg x leh wat per :)
tngga merah tu mmg horror..x yah masuk fear factor..ni pon dah ngeri :(

~amalina~ said...

akak...comelnyerrr...comelnyer tempat..haha...*orangnye pun comel...tp kan rasa cam nak curik jer apa yg ade tas meja tu...hik2!

SUZIE APAI said...

owhh.....sini rupanya tempat keje kamu....workstation yg sgt0 cantik... ladies gitu

gee ryder said...

yan, takyah tunjuk dh la gmbo dlm ofis tu..syahdu lak rasa keke

CuTeMiUt78 said...

ahhaaakkssss... pandai ko ya.. time org dah blk baru nak posng2 gedik