Monday, September 27, 2010

Tara....!

Eh, ader makan2lah...


Wah...siap kek!


OOO...sambut besday ngupanyer!


Celebrated Besday MIL & Me


Ececeh....!


Ader sesuatu


Tara.....!

lagi....!

Wajah yg patut direpair dikejar usia



Alhamdulillah....Syukur cause Allah S.W.T telah memanjangkan umur saya setahun lagi. Dgn penuh keterbukaannya saya umumkan Besday yg ke- 29. So, Sabtu lepas, family husband pakat2 nak sambut Besday My MIL. Besdaynya jatuh pd 19Sept dan Yan 25Sept last Saturday. Tapi yan budget they all x tau besday Yan, hanya celebrated besday MIL jer. Kita yg muda2 ni (muda kah…?) kene hormat yg lebih berusia yer x? Kira En. Husband kata dia beruntung cause 2 wanita yg disayang sambut besday pd bulan yg sama. Achummm..!

Disebabkan weekend sarat dgn open house sana sini tambah plak weeding, so celebration ni nampak cam tergesa2. Smlm, lepas pi weeding & open house we all pi One Utama. So lepas aku solat maghrib, kuar jer dr surau..

"Bu, cuba bau perfume ni...wangi kan.
Ibu pilihlah nak yg mana?"
"Nak buat apa..."?
Sengal tak soalan mak...?
Nak buat mandi ko lah Yan....

Padahal dah tau dah as besday present. Lagi pun laki aku tau dah, aku ni kalau ditanya nak apa emm...arrr...em...arrrr... sampai esok. Tak tau nak mintak apa.
Aku pun x kisah dia nak bg apa...
MIL dpt jam tangan ALBA pakat adik beradik tong2...

So as besday present, aku dpt perfume Hugo Boss & set Safi Rania Gold 24K.
Set Safi Rania Gold 24K tu memula aku yg nak byr sebab dah terpengaruh dgn promoter hari tu. Last2 dia offer nak bayar. Syukur...sebab maybe dia tau ni semua untuk pelaburan sang suami juga.
Kah...kah..kah.... ke dia nak aku sendiri mau ingat.
“Usia hanya pada angka bukan pada wajah”
Nak jadi Rita Rudaini tuhhhh…..Tuihhh!
Aperpun thanxs to everybody in fesbuk and all my family wishing happy besday!

10 comments:

nieda said...

happy birthday Yan..dan untuk MIL sekali..moga panjang umur, murah rezeki

YanDarwisy said...

Nieda : Amin..mudah-mudahan tengkiuuu :)

Bapak said...

hepi birthday yan & mil!

Unknown said...

eh.. bezday yan ye.. sebaya rupenye kite ye! uhuk... ekekekek.

Selamat hari lahir yang ke 29 ye yan.. bestnye tengok kek tu.

+ hadiah yang best gak!

Intan and The Boys said...

Happy Birthday Yan!!!
:)

semoga diapnjagkan umur dan DIMURAHKAN REZKI ya!

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

happy birthday, moga bahagia sokmo

Hamizah said...

happy berthday, yan & ur MIL..
muda lagi rupanya awak ni ye..

CuTeMiUt78 said...

happy besday tuk ko yan.. aahhaakkss... untung beb laki belikan set penjagaan tu... dari tak ingat langsung

YanDarwisy said...

Thanxs pd semua rakan2 blogger yg wish besday. Mudah-mudahan doa kalian dimakbulkan Allah...sekali lagi thanx pd semua : Bapak, Chugie, Nieda, Puteri kura-kura, Crazy beutiful, Hamizah @ Cutemiut78

alia said...

hepi besday yan....kita muda setahun jer...sama2 berada di penghujung 20-an