Monday, January 24, 2011

Suprised Birthday Party En. Husband

Suprised Birthday Party utk En. Husband



SUPRISEDDDDD....!
Yabedabedu....suprised yg dirancang telah menjadi!!!!!


Itu Dia..... Mangsa! Mangsa!
Happy Besday En. Husband


Sayanggggg kamu ho....!


Saf & Zeeda
Couple yg pandai sembunyikan perasaan :P


Bakal biras : Umi & G-jan (adik en. Husband)


Haniff & Mai
Lo...lo...lo... sooo sweet


Dayah & Haziem
Cute tul bebudak ni!

Masing2...kenyeng sudah!


Noein selaku pengurus majlis
Thanxs so much dear. I really appreciated it



Thanxs pd semua yg terlibat dlm menjayakan
"Suprised Birthday Party En. Husband" saya



Alhamdulillah....berjalan lancar "Suprised Birthday Party En. Husband". memang En. Husband tak bajek yg aku nak buat suprised kat dia. Planning nak jumpa kawan kat Mc'D somewhere @ Shah Alam nak bg CD. Tup... Tup.... dia sudah kena. Dia memang tak perasan langsung cause birthday dia jatuh pd hari Isnin 10 Jan. Dan aku buat sehari awal cause on that day is Sunday. Memang tak planning lama nak buat dan atas bantuan adik2 angkat aku ni semua, suprised birthday party pun berjalan lancar. Memang tak ader cacat cela dan yg penting memang sgt suprised. Siap org2 kat Mc'd tu terkasima tgk gelagat adik2 aku yg cukup bertenaga dan kental menyanyikan lagu "Happy Besday" utk En. Husband yg ketika tu tergamam gila.


And on his Birthday, aku tak plan pun nak sent bunga kat opis en. Husband. Tetiba last minute order online dan hantar ke opis dia. Lepas buat order suruh budak hantar, aku terus kuar opis, ader keje luar. 2.35ptg Dia sms & dia betul2 terharu dgn apa yg aku buat. Dan bukan aku nak tarik perhatian dia dan bukan nak menunjuk2...tapi kami sudah bercinta terlalu lama dan tak pernah buat suprised langsung sejak kawin . Tapi kami akan cuba untuk menyemarakkan rasa cinta & kasih sayang kami yang berbelas tahun sejak dibangku sekolah... Dan nanti aku updated besday present utk sang suami ek....


*Buat en Husband setiap kali aku bersujud pd Illahi ku panjatkan doa buat mu agar beroleh kesejahteraan, ketenangan, kemudahan dan kebahagian kita sekeluarga di dunia & diakhirat. Amin....










11 comments:

DYLA said...

hehehe.. yan terer la dpt buat surprise. dyla tak penah bikin surprise. hehe.. mesti jemek hepi kan?

Zura Tahir said...

bestnye kena surprised...

YanDarwisy said...

Dyla: sebenarnya plan dah lama, tapi takot kantoi... dan terus x jadi. Tapi Alhamdulillah...dengan bantuan adik2 yg memang mabeless buat keja...jadi gak suprisednya. Jemek tak bleh nak kata apa...dia tergamam :)

Zura: sesekali bersuprised dgn org tersayang...

mamaarifakeemaisy said...

waaaah surpised party! ramai bg komitmen... bestt! ^_^

happy besday to ur hubby!

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Happy B'day to ur hubby..!

Thx yer sudi polo kita..dh polo awk gak.. :)

wan muliani said...

ololo sweet sungguh..tp kak yan nk buat suprise gini muke pon kene tebal jugak la..contohnya nk nyanyi dalam mcd..tanpa bantuan org2 y sporting susah la sket kan?

n'way best sgt kalau dpt suprise kan org eh..lagi2 si suami

YanDarwisy said...

Mamalieyna: Thanxs... kalau tak erana bantuan bebudaka ni memang tak chill lah suprised

Lily@Mummy Qistina: tengkiuu kamu... salam perkenalan :)

Oneyani:tau tak per...tapi kalau dah dikelilingi adik2 tu, tak perasan kami adalah pasangan yg jauh beza dgn umur mereka.

Unknown said...

salam kak..

wah mesti happy sgt hubby akak tu..yela mna nk sgka isteri tersyg sggup buat surprise..menjadi plk tu..

kta tk pndai la buat surprise2 ni..hahaha

aznitaz said...

jemek pon bulan 1 ker??nice one yan. dah dpt bygkan kegamatan kat mc d time tu ngan kehadiran geng2 bas sekolah ko :)
ps: yan plg muda dlm kejadian tu. kekeke

YanDarwisy said...

Mrs. Fieza : Kiter pun teragak2 jugak nak bikin suprised ini. Tapi alhamdullah...semua berjalan lancar

Kak Nita: tulah akak...kalau ader bleh joint. Lg meriah tau kak... Muda2 jgn sebut tau kak...( lupa ingatan sekejab usia diwaktu kejadian)

black_canary said...

mmg sesuatu yg menyeronokkan bila dpt kezutan...tapi biasanya org perempuan ni pandai buat kezutan...patutlah ramey lelaki yg sakit jantung....
Kezutan yg aku dpt tahun lepas adalah yg terbesar dlm hidup aku...dia siap berpakat dgn General manager Hotel tempat Anuar Zain mengadakan Lunch With Anuar Zain sempena Hari Setiausaha...
Dimana Anuar Zain sendiri menyanyikan lagu Hapi Birthday kat aku....terkedu dan malu malu kucing aku...hehe...
Tapi utk sentiasa segar dlm perkahwinan..sentiasalah BERCINTA setiap saat...
So utk tahun 2011 ni...aku tgh plan nak buat the big suprised masa hari jadi wife aku pulak...TUNGGGGUUUU