Monday, January 24, 2011

Profile Pict alam 30-an

He...he...he.... semua org kutuk2 profile pict aku kat FB dgn mengatakan bahawa aku gila pangkat menepek gambar wanita yg kunun2 sibuk dgn kerja. Cis....!!!!!!! Ok...baiklah kamu, saya akan menukar profile pict yang kunun2 wanita yang suka membaca. Nah... lagi poyo bukan?? Lagipun bukan aku tak der napsu serakah nak tukar profile pict FB aku. Tak der masa....(bersidai kat meja yg byk makanan, byk plak masa).

Jgn katakan FB, belog saya ni pun jarang nak updated. Pemalaskah saya ini.....? Byk cerita nak kongsi patchai...tapi kamera saya buat hal. Sampai skrg tak sempat nak bercerita. Lg pun memang tak syiooookkkk kalau cerita tak bergambar (walaupun bukanlah niat menjaja muka sekadar menjadikan jalan cerita supaya lebih menarik). Tak pe..tak pe...nanti kalau semua dah dlm kondisi yg baik, saya cerita...Kan saya suka bercerita (walaupun adakalanya rakan2 sepejabat menguap2 menanti ending cerita saya)
*kenapa tetibe aku bahasakan diri dgn "saya"....? Ngeh... Ngeh... ngeh....



6 comments:

PuteriKureKure said...

kita suka je gambar fb tu. nampakla wanita berkerjaya gitu..hehe.

black_canary said...

kau sentap yan..???..bio betul...apa jadahnya kau nak memperdulikan apa yg mereka katakan...janji kau sendiri happy sudahlah...
tgk gambo kat FB aku...mana pernah tukar...bio lah mereka kata selua ku mcm kain kemban...ada aku kisah...

YanDarwisy said...

Puteri kura-kura : Alamak... tu gambar sebelum kejadian gemuk). Lg pun nampak serius dgn kerja pulak... Anyway, Thanxs dear

YanDarwisy said...

BC: Ko memang sempoi. Aku tabikkk ko. Acah2 letak gambar yg menyebabkan bini ko tak cemburu dan org lain tak ngurat2 ko...kan? kan? kan? tapi ko memang gambel!

chugie said...

cantik pe gambar tu.. x yah lah tukar dah.. cun dh tu!

YanDarwisy said...

Chugie : biaselah...bila org kutuk2sadis skit, mulalah nak melatah. Tak delah...yg kutuk tu pun rakan2 yg buat lawak spastik mengata depan2...tu yg terbakar tu