Monday, June 29, 2009

Gedik.Blogspot.Com

Menci aku, muke aku x ader...

Noein...ko apehal?


Lelebih plak akak2 ko ni za8da.
Yg nak dirai rilek je...


Kemain suko ko nak bla dr company

Nilah budak pompuan yg buat aku jadi bengong!
Noein & Jaja. Gedik kamu!



Yer cik Puan Za8da. Ko nak sgt tgk gambar2 gedik kita hari tu kan? Nah! Makan....
Mesti ko sdg berbahagia disamping comforter dan bantal busuk ko skrg ni di rumah...
Tapi ko jangan lupa akan kakak kesayangan mu yg dok sebelah meja aku..
Ingatkah akan kamu?


Za8da ni bekas budak praktikal kat office. Dok plak department IT.
Ha. Masaklak ko kene lauk.
Ko jgn noty2 ha. Nak kawin jgn lupa carik akak.
Taulah akak nak buat!


8 comments:

p-na mama oja said...

wah2... pose ala model gituss...

sukernya kalian... mengambarkan sungguh bahagia bekerja disitu..hiihi

~yan merah mmg secocok ngan hang...(aku klu dah insaf nak pakai tudung nnti aku nak pakai tudung cam fesyen ko pakai tu la...)

FIESYAH said...

gedik2 pun nmpk sopan...ape pun u all happy gitu..

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh..model2 gedik gitu.. :D

gee ryder said...

alamak..teringat zmn kegemilangan aku disitu..

kak nita mane yan? takde pun dlm gambar

suma muka budak baru jer tu

♥ z.A.8.d.A ♠ said...

hahaha...mekaseh..manen gmbo lokman?hahahah=)

♥ z.A.8.d.A ♠ said...

amek award kat blog zahida..http://bantalbusukkau.blogspot.com/

nasazfrog... said...

YAN KO DAH SLIM,, KASIK LA TAU APA RAHSIA,,,.. ")

RaFFLeSiA MeRaH said...

posing sakan nampakkkk....huhuhu, lame akak x jengah kat sini kan....