Monday, March 5, 2012

Kami bahagia...anda bagaimana?


Apakah kaitannya...?

Urmmm...kunci dan jam tgn. Ku congak2 kurang 15 menit mahu istirehat..yeaaahhh. Inilah bahana tidak menikmati sarapan pagi. Kebulurlah kau sanaaa... Setiap kali berniat nak membeli breakfast, mesti pedal brek mcm ketat nak tekan.. sudahnya merengek lapor. Lempang sedasss....

Dahlah milo secangkir tumpah penuh bergaya atas meja aku. Lencun artwork aku piahhh.. Mau berduyun2 semut berebut2 mcm nak bli tiket Adnan Sempit II. Waahh iklan disitu. Doblas ratus bintang Adnan Sempit II yg memang terbahek kepit2. Jauh kita ni mengarut... kat mana kita?. Ha..pasal jam dan kunci keta merchedess aku. Tepat jam 12.60tgh waktu semenanjung...maka bertempiaranlah lari sambil berjoyah ke pintu lif sehingga ke medan letak kereta. Pokk pek..pokk pekk... dg molot yg senget2 nan bergaya. Geng2 istirehat aku x der istilah kepit molot..mlm sikit. Bangla Nepal keje kopitiam mau terencat prestasi keje terpanah dgn molot kami yg mencurah2 menjoyah. Rugilah Asetro Awani tak amik kitrer org jadi penyampai berita. Rugi..rugi.. hakkkk tuiii !!!




Bahagia tak kami...???

Kami mmg sering keluar bersama. Cuba ada sorang yg baru berjinak2 memohon beristirehat dgn perkumpulan kami. Salina Gomol yg hamil 4bulan. Orgnya kecil tapi tahap ketidaksenonohnya mcm haram jadahh... kadang2 tak sedar kata2 beliau membuatkan kami sampai nanges2 terbahak kencang.
Tapi dgn muka selamba ubi dia.. aku perati jer peel dia...heiii!!!

Tapi inilah yg membuatkan aku rogi apply coti sbb x dgr drama kelakar masing2 yg mcm sengal2 kicap.
Sayanggg korang ketat2...

No comments: