Monday, March 19, 2012

Sekali lagi...kami @Penang

Alhamdulillah...kami sekali lagi ke Penang.. yabedabeduuu !!! Opkos pemakan tegar lagi rakus memang suka ke Penang sebab makanannya yg berbilang rupa dan rasa.. yumm..yumm. Last year bulan Mei kami ke sini.. dgn gambelnya memandai2 mencari tempat makan yg menarik. Dan kali ni kami mcm acah2 upgraded skit sbb dah menimba ilmu dr kesesatan dan keterlajakan.

Dan kali ni aku dtg dgn family aku yg mana tujuan utamanya menyempurnakan undangan majlis perkahwinan biras aku yakni adik akak ipar aku... @Bayan Baru. Tapi aku stay kat Tanjung Bungah. So..so.. lah.


Walaupun lewat sbb ada skit masalah teknikal. Tapi alhamdulillah kami selamat tiba.
(Abaikan mahkluk yg dibelakang yg x berapa senonoh aksinya)


Ahbang driver yg cekap dan tangkas dlm menghandel pemanduaan. Thanxs En. Hasben !!


Majlis Khatam Al-Quran pengantin & anak abg aku, Fatin.










Maapkan imej penulis yg lebih menonjol dr pengantin sepatutnya..


2 org pengawal peribadi saya ;)


Ahkak aku yg baru smp. X joint da konvoi sbb tugasnya sbg hr yg sibuk mengkakulate gaji staffnya.


Omak den yg comel ;)


Sekali lagi maapkan kami yg mengalahkan felantin..;p


Menunggu @ Kompleks Tabung Haji Pulau Penang..


Kamera mamat ni byk gambo kami. Ekekehhh... cis !!! Tanpa motip. Anak buah aku ni suke photography. Apalagi...gunakan kesempatan yg ada. Thanxs heykal !

Dan kalau korang perati aku mcm sudah kelentong sbb bukti gambo pengantin yellek.. tapi aku mmg x sompat nak snap guna hp aku yg sanggih (lah sgt) ni. Semua dlm digital kamera mak sonmm. Nanti kalau meroyan kerajinan aku, akan ku upload bertubi2... Ok tata.
Sekian-Tamat...

No comments: