Wednesday, March 14, 2012

Room Scents...manginyerr !!!


Lavender Manginyerrrr...

Aku bab2 wangi mewangi memang teruja. Wangikah....??? Aku lunch dgn opismate smlm. Tetibe ader walk in promoter buat sales perfume bilik ni. Aku bau mcm menarik...baunyer pun bleh tahan sampai 5 minggu. Aku compared price pun oklah..aku bli 2 bauan. Lavender dgn Berries...fuh 2 sekali ko Yan. Tamak bin haloba sungguh.

Aku try bau Lavender kat opis. Rata2 yg masuk bilik aku memang menegur..urmmm wanggiiii. Wahh memang ader kesan mendalam pd corong idung dorang. Actually byk haruman...tapi aku pilih Lavender sbb utk stress dan migrain. Yg Berries tu utk menyahkan bau2 yg kurang enak yakni bacin yg sukar dimusnahkan gitu..haahaahaa..!!!

Tapi kajian pun ado mengeluarkan fatwa bahawasanya wangi2an ini mampu memberikan mood nan positif jika dipakejkan dgn hati yg bersih dan ikhlas.. Nahhh kauu. Sekali aku bermotivasi sejenak.. izinkanlah ;)


Aura wangian nan indah. Ekekehhh

No comments: