Monday, March 26, 2012

Weekend agaenda....

Weekend lepas aku kuar perfoya2 dgn anak2 buah ke Ikea @ The Curve. My yiincik hasben x joint sbb beliau ada tournament tarik tali kat Pd. Makanya aku pun ajak dorang teman mengisi masa utk mengabiskan duit gaji yg ado (tgh bulan makan kertas A4..)
Dgn harapan cuma tgk2 jerlah kunun. Tapi gi Ikea nak tgk2...? Kirim salamm lah. Tau2 beg guni biru tu senget jugalah bahu memikul. (Tak nak bawak troli takut terborong..sudahnya?)


Najihah & tuan tanah..


Ira & Batrisyia


Anak den yg sdg membaham meat balls & Najihah


Kami...

Sampai umah pun dekat2 kul 11 gaklah kami berjimba-jibaan. Nasiblah anak buah aku ada.. adalah teman nak berjln2 buat riuh2kan keta.. Chill..!!!

*akceli misi nak beli kasut. Kasut x dpt tempat rak pinggan aku bawak balik. Dush.. Dush.. Dush..!!!

2 comments:

gee ryder said...

oh ni yg pegi ikea aritu yer...
makin tembam la darwisy makan meatball hehe

cerita dewasa said...

Keep up the good work!
Thanks for sharing.
cerita dewasa / cerita 17 tahun / cerita panas
cerita sex / cerita abg / cerita bokep / gambar bokep
abg hot / gambar hot / cerita horny / cerita hot