Tuesday, May 27, 2008

Small Gathering

Wah...meriah ko!

Sabtu lepas, Boy, (Dura Hubby) ajak melepak kat Pak Li Seksyen 7 Shah Alam. Wah... kebetulan aku baru jer jemput hubby balik weekend dr kursus. Janji kul 5, aku dtg punyelah lambat siap pi Jasco dan sempat pi basuh keta lagi, tapi yg pencadangnyer datang lagi lambat. Terer..terer... janji manismulah ko Boy. Pukul 5 waktu M'sia, pukul 6.30 waktu ko. X kisahlah kan...tapi seronok sesekali jumper. Ni semua member2 sekolah. Kawan dr sekolah sampai ke kawin sampai ke anak pinak. We all still keep in touch n selalu jumper. Actually ader byk lagi member2 sekolah yg kamcing. Tapi setelah aku tau sapa kawan sape lawan, baru aku tau aper itu erti "KAWAN". Thanks pd "kawan" aku tu...Finally Tuhan tunjuk gak kat aku sapa ko sebenarnyer. X kisahlah... aku bukan nak menghukum pun. Tapi once "kawan" aku dah buat mcm tu, nak sebaik mcm dulu, assalamualaikum arrr.... Hati aku dah x bleh nak terime. Kaw kaw kawan aku tu kene kan aku. Biarlah...dia yg malu sendiri. Insyallah kalau jadik next month we all nak konvoi gi PD. But still in under planning. Kpd Dura, Boy, Sally, Abg Sham, Rose & Shamsul...Thanks.





No comments: