Wednesday, May 28, 2008

Thanks My HubbY!



Thanks to My Hubby for the gift. Muahhhh....!!! Utk awak bulan depan erk kiter bg. Tapi kiter dah bli. SUPRISED!!!! sempene "Father's Day" 15 Jun ni. Wah x menyabo aku dah bli. Takut nanti budget lari. So, ptg ni nak pi cari handbag mak aku kat Jusco Bkt.Tinggi plak. Utk "Belated Mothers Day" hari tu. Sorry arr mak, terlambat sudah!
Antara insan yang paling aku sayang selain anak aku adalah mak dan suami. Kalau arwah abah aku masih ader, mesti jugak aku akan blikan sesuatu buat abah. Tapi hanya doa yang tak putus2 dari aku buat abah di sana. Kerana keringat dan pengorbanannya, aku berada di tempat sekarang.
Semoga Allah mengampuni dosanya dan mencucuri Rahmat ke atasnya serta di tempatkan dikalangan orang2 yg beriman. Amin, Al fatihah.....

No comments: