Tuesday, October 28, 2008

MPK Family Day 08' at Teluk Batik

Makan timE!


Jembatan Ke Lumut


Darwisy mulut melopong!


Sukenyer dia!


Ayah & Darwisy naik Kude. Mcm Ahmad Albab daaaaa....


Muke seawal pagi. Hilang tension keje...


Balut jgn x balut!


Aku plak jdi bahan. Jadi mumia x pasal2


Ayah cari point dlm tepung


Aper tu bu.....?


Manyak syiokkkkk wo!


Nampaknyer main pasir jerlah...

X mandi pun, cause obor2 tgh naik. Gatal...kalau kene badan


Teluk Batik mmg dah byk berubah


Shopping moping aper yg patut & x patut


Hampir 18 buah kereta


Dah selamatttttt.........Zzzzzzzzzz!

Going back home!


Taklimat terakhir sebelum berangkat pulang


Thn depan jumpe lagi!
2 hari lepas (Sabtu & Ahad) aku n family pi Family Day hubby aku. Teluk Batik, Lumut Perak. O.klah...kire bolehlah. Enjoy n happening dgn lawak member2 hubby aku. So byk gambar sebenarnye, tapi ni jer yg sempat aku sambar. paling seronok dah tentulah anak aku. Memanjang nak mandi sampai x mau naik. Actually seronok gak jumpe sesame family they all. Mcm biase shoping pun ala kadar jer dan aper yg patut. EnjoY!

6 comments:

CuTeMiUt78 said...

see.. cantik kan teluk batik.. ko tido mana.. teluk batik resort yg kat depan pantai tu ke.. sebelum tu, ko ada jumpa marina cove tu tak.. ala tmpt yg aku cakap masa aku g sana..

YanDarwisy said...

Ade...aku lalu situ. Aku tido kat Teluk Batik Resort. Memang cantikkk. Ko pi Marina Cove tu ker?

gee ryder said...

yan, awat family day MPK pakai bju kelab sukan duopharma hehee...

darwisy oi, udah² la tu mandinye...kemain sonok dia..

CuTeMiUt78 said...

ha'ah..aku tido situ ler..

DYLA said...

yan,
mcm sonok je family day ni.. yan menang aper2 tak?

YanDarwisy said...

Kak G: yelah..nak tunjuk kat MPK gak. ingat dia jer ader Kelab Sukan.

CuteMiut78: Ooo best tempat tu beb!

Dyla: Yan dpt hamper, tapi kat saner dah tercongkil satu. Makannn...tapi layanlah jugak Family Day kali ni.