Tuesday, June 24, 2008

Aktiviti Hujung Minggu...

I Like it!

Rancak berborak...

Sajer aku nak sabotaj ko, Ira!

Apesal aku rase ketinggian aku lebih kurang ko je ni Jiha? Ko baru darjah 6....


Kring.... kring....
Akak Ipar aku tepon jemput makan tgh umah dia. Wah..."Makan tgh?". Kebetulan hubby balik hari ni. Tepat 1.30tgh waktu Seksyen 7, Shah Alam aku pun sampai. (Ape ke skima sgt karangan aku kali ni?) Mcm biase anak aku, dia kalau dah pijak umah Acik Intan dia, dia mcm lupe ingatan kat ibu dgn ayah dia. Buat2 aku ni org asinglah konon. Makan tak nak, minum tak nak. Sbb kat umah Abg Eykal dia, sgtlah byk peralatan yang mengkhayalkan atau name saintifiknyer "MENAN". Nak kater aper... Eykal plak anak tunggal. Habis semua dia tunjuknyer kat Darwisy yang mmg teruja dgn semua suku sakat robot, keta dan sewaktu dgnyer.

Akak Ipar aku masak special. "ToM YaM Acik IntaN" namenyer. Sedap! Najiha & Ira sampai tak pandang kiri kanan, atas bawah.... Korang mmg, aku masak telur kukus berkicap pun korang kate sedap... Anyway Thanks to Acik Intan & Eykal.

2 comments:

~dyla~ said...

1 family at home.. hehehe...
yelah , tggi tul jiha tu ek...

YanDarwisy said...

Dyla : Ermmm Jiha tu name jer darjah 6, Badan mcm tingkatan 6. pandai masak budak tu!