Thursday, June 26, 2008

Body Lite Combo


Bukan lah nak promote, dan aku bukan dpt aper pun. Aku dah gune produk ni 3 bulan yg lepas... Kesannyer? Aku mmg nampak kesan. Meh aku citer pengalaman aku erk. Time nak mandi kiter gune scub ni dulu yg kaler putih tu, agak2 basah tgn pastu lumurkan satu badan. Time lumur tu dah rase badan mcm melekit2 berair tander segala toksin dlm kulit mule keluar. Sental sekuat dan sekerap bleh. Terutama tang lengan dan peha. Biarkan badan kite dlm keadaan berlumur dgn scub tu dlm 10-15 minit, baru bilas. Time tu badan x yah nak citerlah skit punyer panas dan mengelenyar. Lepas mandi sapukan gel yg kaler merah tu. Aku x tipu...GILER punyer panas. Menggelupur kulit badan aku ni hah. Kalau dpt sapu tang lemak2 lagi cantekkk! Tapi aku nak ingatkan, lepas pakai kene tul2 berus tangan dgn sabun. Dah byk contact lense aku rosak sbb terkene jari aku panas mcm cili. Korang akan nampak kesannyer lepas buang air besar. Pastu kalau nak cepat dia bakar lemak, buat senaman skit2 lepas pakai gel tu. Mesti turun punyer dan dpt shape yg korang nak. kalau bdan kiter berpeluh lagi dia panas. Skrg tgh offer kat Cosway. Dua bender ni RM50. Saper yg ader member tu pilah u'sha erk. Renung2kan dan selamat beramal.....

1 comment:

MrsWebmaster said...

wah.. nak kene test nie.. Manalah nak carik cosway kat kl nie ek. macam nampak, macam takdok. harganya brape?