Friday, June 13, 2008

Utk DJ Julia.

Utk DJ Julia...

Julie, aku pun x buat lagi utk laki aku. Di sebabkan ko kawan aku (kembang idung ko!), aku buat utk ko sorang jer (cheh...sajer aku nak buat ko rase bersalah). Ko blanjer aku 3 lagu + ucapan utk laki aku. Bleh? (Waah ingat radio tu wak aku yg punyer!) Ptg2 aku dgr suare ko dok usha jem kat KL jer. (Name pun RMKL, bukan RM Klang.) Ko ni pun Yan....Sesekali ko kene bg tau aku jem kat Klang plak! Walaupun aku tau Klang ni memang jem memanjang 24 Jam.

3 comments:

Jh said...

gEMPAK BEB! Aku tengah konti nie.. Ko nak lagu ape, sms jer. No sweat! Tengkiu my pren

mama ranggie said...

comel nye bb tu..putih melepak lak tu...

~dyla~ said...

yan,
chantek la... dyla pun nak 1... tapi lum ada pix lg la... erm.. sok2 dyla email la k...leh yan buatkan tak?