Friday, June 20, 2008

Once upon the time..

Kepale aku senget pasal ranting pokok blakang tu nak masuk bijik mate aku.Cilako!


Gedik siol gambo ni


Ha..bapaklah keji muke time ni. Tapi still nak bergayer gedik2. Time ni badan aku punyerlah keding. Maner x nyer, dok complete'kan Final utk Digree Show. Badan time tu lemah habis... Mate jgn ckplah tahap bengkak & merahnyer.Ader byk lagi gambo time study dulu. Tapi tahap malas aku dah 'full tank' malas nak scan. Kepada semua batch2 aku, Graphic Dept, Faculty of Art n Design UiTM, Shah Alam 09/2002, senang2 bleh kiter jumpe. manelah korang2 pegi?
Hani yg begik, biler ko nak bawak aku facial kedai kawan ko yg best tu hah? Cerite bukan main berapi...muke aku dah naik jerawat ni wei!
Pada Ina, ko ni nampak jer lemah lembut, pemalu tapi dlm kumpulan kiter. Ko lah 'Ketua Mafia Kelas'. Tapi cume Prof. Raja x dpt trace jer sebab lemah lembut ko tu mengaburi pihak lawan. Balik2 aku jer yg kene sebab fizikal aku ni mcm Lanun Kg. Si Tungkik! Kan...kan...?
Aida, Ko kater nak blanjer aku? Gaji byk, tapi kemut. Setakat tepon 3G, tapi line D**I, aper kes ko? Pastu nak salahkan 3G aku x der line! Belasah kang ko!
Lily, ape khabar ko? Aku dengar ko jd nurse skrg. Lari tajuk betul ko....tulah time class ATH ko bleh tido nyenyak walhal ko betul2 dok sebaris batang idung lecturer. Aku plak yg cuak. Takut2 kalau ko tumbang atas bahu aku. X pasal2 aku dituduh bersubahat.
Kak Z' apesal ko x reply email aku? Nanti ko...tau aku nak ajo ko!
Noreen bukan main bergaye ko mlm Dinner tu, sejak biler ko berubah watak ni? Ko ni pun satu, muke bleh tahan.... x kan satu pun susah nak petik. Dulu Prof. Muliyadi u'sha ko, ko malu2 ikan. Dahlah....lupekan yg lame, carik yg baru!


No comments: