Wednesday, July 9, 2008

Ape ke jadahnyer?!


Huaahhh...nampak sgt ko x der kejor Yan. Sajer amik pict ni dikala bosan dtg melande. Ayat, hati kuntumlah plak. Achecehhhh..gilo apo? Jam ni mengingatkan aku waktu aku lepas berpantang. Jam ni sebagai hadiah utk aku sendiri lepas bersalinkan Darwisy. Masuk thn ni dah 3 tahun aku pakai. Dah calar balar pun jam tu. Ni alasan ke atau ayat saje u'sha2. Sbb smlm baru tgk satu jam tu manyak tantik oooo. Tak maulah. Jam elok lagi. Yg gofer tu plak, aku bli time bercuti kat PD hari tu. Kenangan kate! Pasal bercuti tu nanti2lah aku upload gambar. Masih x der mood.



4 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

huhuhu...mcm cam budak rappers jer sekali tgk...tapi memang tantikk, tantikk...

PuteriSatu said...

aik..aku dua beradik..bersusun lak komen ye...cantik..

nasazfrog... said...

hihi kelakar lak puteri 1 neh... yan.. jgn lupa upload time ko bercuti aritu kt PD aku nak tgk k...:)

YanDarwisy said...

Rafflesia Merah: Ala, sensajer jer tu. Dah bosan campak dlm laci.

Puterisatu: Tulah kan? Pasangan kembar ni. Menarik!

Nasazfrog: Nanti aku masukkan. Percutian tu kerang best. Akan ku ceritakan nanti erk!