Tuesday, August 26, 2008

Al-Fatihah.....buat abah tersayang!






Wah...selambak muke ko Yan!




Sengih2.. Azie & Faten aka anak buah aku.


2 org kakak ipar aku yg bertungkus-lumus...

Antara juadah...

Menanti tetamu

My Hubby!

Batrisyia & Darwisy gurau sende plak dorang.


Orang dapur


Mak & Gengs

Dah salin uniform, nak tido

Lepas kenduri, semuanyer lapor


Tu yg serkup putih tu akak sulung aku. Mengarah jer kerjenyer. Konon supervisor.


Menyempat ajer anak buah aku no: 2, NaJiha

Ni lagi sorang, adik kakak samer jer.Actually ni anak buah aku yg sulung....form 5

Hari ni masuk 3 tahun 2 hari pulangnya arwah abah aku ke rahmatullah. Actually kenduri ni dah lepas, 4 Ogos 2008 yg lepas, baru nak upload, tapi dr sehari ke sehari, sampailah hari ni. Teringat kat arwah abah aku. Hanya doa dan Al-Fatihah menjadi pengubat rindu aku pd abah. Sayangnyer abah x sempat nak tgk anak aku. Cucu2 yg lain semua sempat dia tgk...kecuali Darwisy. Arwah abah aku meninggal genap seminggu, aku disahkan mengandung sebulan...Aku redha, Allah itu Maha Mengetahui..





4 comments:

~dyla~ said...

al-fatihah utk abah yan....
kejap je dah 3 thn rupenya ye yan..
dyla pun masih ingat lg masa tu...

gee ryder said...

al-fatihah utk abah yan gak...
kta pn sama² dah xde ayah..k.g dah 6thn...rindu yg amat...tp nk wat camne Allah Maha berkuasa...kta hanya mampu mengirim doa utk kesejahteraannye disana...AMIN...

#singgahla ke blog k.g yg sempoi tu yan hehe...
sibuk tul nk beblog gak...poyos adios....

YanDarwisy said...

Dyla : Dyla tau kan saat2 tu, Dyla org pertama Yan bg tau.

Gee Ryder : Tul kak G, tapi Ajal & maut ditgn Tuhan. Thanks Kak G, Dyla dan rakan2 office yg lain sudi dtg jenguk!

cutemiut78 said...

salam singgah kak. Al-fatihah utk abah akak.
~senang2 jengok ler blog rina plak di http://cute-miut78.blogspot.com