Monday, January 11, 2010

10-01-10



Ya Allah...
Panjangkanlah umurnya dalam ketaatanMu
Kepada Engkau dan kepada RasulMu
Jadikanlah badanya dalam keadaan sihat walafiat dan sejahtera

Ya Allah...
Berikanlah rezeki yang halal lagi baik
Dan dekatkanlah dia dengan perkara-perkara yang baik
Jauhkanlah dia dengan perkara-perkara yang jahat dengan kemurkaanMu
Wahai Yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasih...
Amin Ya Rabbal Alamin.


Selamat Menyambut Hari lahir yg ke-30 Buat Suami Tersayang....
P/s: Hadiah kamu delay ha...kamu yg bertangguh.



7 comments:

suw said...

bagi kat saya jela hadiah tu...heheheh, tak payah bg kat suami kekek

T.u.Y.a said...

salam Yan..
selamat hari jadi pada encik asben kamu..
semoga panjang umur,dimurahkan rezeki..
amin..

fuadnis said...

hepi besday utk mr. husben..bila aku belek2 muka laki ko baru aku perasan..ade iras pelakon faizal tu la..hehe..

aznitaz said...

yan..aku dah ckp muka gmax ada ala2 faizal usop..ko x caya. epi besday to gmax.

YanDarwisy said...

Suw: Ye..ye..betul! kamu nak jugak erk! Noty kamu neh...

Tuya: Amin...tengkiu kamu!

Anis: Cheh ko. tak mengagak-agak buat persamaan. habis aku ni? Manjalara yg gundu itu kah?

Kak Nit's: Poyolah...jgn sesekali kamu sebut di hadapan dia. Batuk berlagu nanti...

oneyani said...

selamat hari lahir buat husband akak...oit cantek tarikh...manyak jeles wooo

oneyani said...

haaah la ade iras faizal usop...itu mmg xtipu...tp syhhhh diam2 sudah..nent die pasan lak=p