Thursday, October 21, 2010

"CHAMPS Emulsion" Colouring Contest


Sedang meneliti hasil karya si cilik


Aku minat yg ni, tapi ni tempat ke-2

This is the 1st prize. RM300...masyukkk!


Ader calon jadi "art teacher" tak?
Art teacher yg rela dibuli hidup2...

Memerlukan bantuan Noein


Selesai...sudah!



Mcm biase, bab snap2 gambar, edit2 gambar, poster2...semua makanan aku. Brand Manager minta aku capture gambar hasil karya pemenang colouring contest. Cantik2 semua...tapi most of it, chinese kids. Maybe they all rajin hantar anak2 pi class arts, dancing, piano, swimming....

Kalau aku memang fening nak judge mana satu yg terhebat. Dan skrg Darwisy juga sedang kemaruk mengaler. Asal pi kedai buku @ pasar mlm jer cari colouring book. Maybe mewarisi kerjaya ibunya playing with colour and design. Tapi dia diajar teknik color yg betul, dia belasah suka suki dia jer. Nak ke kanan, kanan... Nak ke atas, atas...haiyooo... bikin malu aku mcm neh.
Oklah tu, dr aku dulu mengaler buku teks sekolah yg terang2 cop
"HAK MILIK KERAJAAN MALAYSIA" selambe tak mak darwisy?
ha..ha..ha...

9 comments:

Mama Awisy said...

my Darwisy pun sekrang kemaruk color-color..hihi..

Fieza79 said...

mmg la bdk tgh membesar mmg kemaruk kaler2 ni suma...

mrs e said...

hahaha.. berani tu conteng reta kerajaan.. haipp!!

^_^

fuadnis said...

yg tempat kedua tu lebih layak dapat 1st prize...cantik ton warna dia..:(

sw33tdarling.com said...

pemenang pertama mmg kaler dia cam pudar, tp background dia ceria dan byk idea... sbb tu menang kot

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

tu namanya mak borek anak rintik..
eh salah pulak...

mana kuah nak tumpah kalau tak ke nasinya.....

hehee..

suzieapai said...

hiks....ko mmg selambaaaaaa

tak baek hoooo conteng buku teks!

YanDarwisy said...

Mama Awisy: lagi kemaruk bila dia conteng dinding. haruuu....

Fieza79: Tul tu...siap nak kuar pun berkaler2 bagai dlm keta. tak ker bergegar2 dibuatnya...

Mrs e: Berani..sebab free... jahat tul!

Fuadnis: Masing2 pandang dr sudut berbeza nis..kadang2 konpius gak aku

Sweetdarling: warna memang beri peranan. rasenye yan dulu kaler x sehebat ni, tapi bleh amik course Art & Design. ha..ha..ha...

Azrina: kengkadang kuah tertumpah kat baju. he..he..he...sudah!

Suzie Apai: selamba kan aku...kene sound pun aku cam x bersalah.

Unknown said...

semua nye cantik2 belaka yan.. mesti susah nk pilih pemenang tu.