Wednesday, December 17, 2008

Ada apa dgn DIET?

Nice Burger!

Amacam?
Aku dah x fedulik dengan DIET. Apa ada dgn DIET? Ahhhhh......aku memang susah nak berDIET. Esok-esoklah aku pikir. Skrg ni ingatan aku asyik nak makan jer... Jom layan burger. Anyway..thanks to my hubby for the nice burger! Yummy......

8 comments:

gee ryder said...

yan, tu burger jijan ke?
k.g dh bezmn xbeli burger msia ni..sbb selalu wat sndiri je..tp dh lama gak xwat..pastu smlm bru nk beli daging burger kt tesco...abih la pulak ramly nye..

pedulik ngn diet tu janji ada chitosan hehe..

DYLA said...

dyla pun jarang dah mkn burger.. tpi terliur la yan tgk burger tu.

lg satu dyla tak kuasa diet. sbb? tak leh nak kawal nafsu mkn la..

YanDarwisy said...

Kak G: burger Wak jijan dah lame tutup. x larat katanyer. Yan suke burger ramli. Kak g, dr posperities burger yg bongok mahal tu...sampai 40 lebih ditekannya!

Dyla: makan jgn x makan. Yan malas nak layan diet, asal sihat dan x sakit sudah. Tapi nanti baju x muat mula risau.

nita said...

akak mmg lyn burger ni ms ngandungg kamelia dulu. skang pun kalo tak tau nk mkn apa beli jer burger nih utk dinner.

diet? apa tuh? ni akak gemuk sbb salah laki akak. cewah slahkan org lain. yelah org dinner sblm kul 8 tp dia sblm kul 11.

YanDarwisy said...

Kak Nita: Tul tu ! Yan sokongn, ni semua org lelaki punyer pasal...pastu kita gemuk dia bunyik.Hampeh tul!

p-na mama oja said...

weh..kedai burger depan umah aku ada wat buger ala2 prosperity...sedap gak!! Oblong buger nama dia...nyam2..rm3.50 jer!! murah bangat!! mmg berbaloi..heheh!!

YanDarwisy said...

Oblong buger...wei, aku pernah nampak tu..ko tinggal seksyen berapa? x silap akutu kat depan umah abg aku. seksyen 7

Ezine Enterprises said...

MyStall menawarkan produk oblong burger dan patty burger. visit our blog, www.sempoioblong.blogspot.com @ call ekmal 019-5650516.