Wednesday, December 10, 2008

My MD Besday...

Ni namanya gambar buat hal masing2...


Sarat beb!


Tantek kek nya!


Makan ek kawan2...saya blanjer!


Org kuat HR, Azhar.Gaji aku ko cepatkan skit

Gumbiranya dpt kek


Muke kenyang...dan makin bolat!


Aku amik skit jer..sapa kata aku amik banyak?!


Happy Besday to My MD. Entah yg ke berapa, aku pun x tau. Aku balik2 surau solat Asar, dah habis berucap. Selamat aku.. Lagi pun multipurpose room sarat sgt. X payah aku nak bersesak2 masuk. Malas nak citer banyak, layan jerlah!



4 comments:

DYLA said...

dyla tgk kurus je yan tu....

yan, mintak sini sket besday kek tu nmpak cam sodap jo tu

YanDarwisy said...

Dyla: Ya Allah Dyla, Dyla x tgk Yan live lg. Dah nak dekat mcm lepas pantang dulu. Makin teruk lagi ado. X perlah. kate nak pregnant... Kek dia sedap tau!

achee_b165 said...

wah..kek cm kek kawin jer, siap tingkat2 gitu..

bulat ker?? biasa je aku tgk...

~p-na mama oja~

gee ryder said...

leonard ariff tu umurnye bru setahun...tgkla lilinnye pn sebtg je hehe..