Wednesday, December 3, 2008

Eykal's Ceremony Part I


Darwisy cousin Zareef, now is 5 month!


Sister in law, My Mother in law & My Pn. Rocky!


Ayo yo.... Berat sgt pipi tu Zareef!


Mak menunggu ketibaan Jemputan Tahlil


Bertenggek lagi kat atas!


Me & my sister in law (Tuan Rumah) Kak Intan


3 Budak yg selalu memekak kat umah!
Ira, Azie & Najihah


Menyibuk jer Azie. Aku nak bergambor dgn mak aku lah!


Ha..ha.. ha... My Hubby dah Tembom! Gelakkan dia!


Jgn nak menyepah!


Woit...mak panggil ko kat bawah. Akak aku dan anak2nye,
Sempat lagi layan Sin Chan



My 2 sisters in law. Fatin curi tulang!


My Design at Eykal Paper Bags...

Finally semuanya selamat. Alhamdulillah! Majis Kesyukuran Sempena Berkhatannya Izzathaikal selamat berlangsung dengan penuh sederhana tetapi meriah. Mcm biasa keriuhan mulut2 joyah sekelian yg ada, menjadikan mlm minggu itu seperti pesta. Anak2 buah aku pun mcm2 ragam termasuk anak aku yg turun naik tangga. Maklumlah..umah nenek'snya x ader tangga bagai. So ni baru part I, hari sabtu punye citer. Mlm minggu tu ader buat Kenduri Tahlil. So aku sambung nanti agenda hari Ahad plak. keje aku melambak 2atas meja ni. Korang nak tolong? Malammmmm skit!

9 comments:

DYLA said...

cantek la yan, paperbeg eykal tu...

yan , kak intan nmpak mcm kurus je... dia diet ke?

cantek tul umah kak intan.

yer la jemek dah tombam!

gee ryder said...

yan, k.g nk tergelak dh yan kata jemek dh tombam hehe...
tu stok sevenier utk kawin eykal sekali ke? hehe...

fuadnis said...

fuyooo...cantiklah design papaer bag tu yan..ko kira satu beg bape hinggit??bleh la aku prepare budget bila nak buat kang..

RaFFLeSiA MeRaH said...

waa....mcm kenduri kawin pulak, siap pakai paperbag bertempah tuuu, cantikkk...kaler ijau...eh...yan, tudung yan tu cam tudung akak lerrrr...mcm sejibik ajerrr.....

YanDarwisy said...

Eykal tu anak tunggal. Pastu ibu dyla: dia kata lama lg nak tunggu kawin.
kak intan diet, nak2 lagi skrg dia dah jd suri rumah sepenuh masa.Umah x der budak kecik...senang nak kemas. Jemak memang dah tembam. kalau yan ckp dia x terima

Kak g': Ha..ha.. ha... biar dia baca entry ni. lame lg nak tunggu eykal kawin. baru jer berkhatan

Fuadnis: ko nak tempah ker? bleh jer..dgn ko bleh kaw'tim lagilah!

Rafflesia Merah: Alamak..yer ker kak? Samelah kita....

fuadnis said...

memang nak tempah..aku pun tak sabor nak buat majlis ape2 ni..kalau nak tempah,kene tempah berapa bulan lebih awal??

Sayang_Liedz said...

Pandainya Design...cantik paper beg eykal

CuTeMiUt78 said...

nice la paper bag tu... agak2 berapa erk ko charge.. yarn..klu buat kad pun berapa ko charge

Jh said...

wah.. ijau itu macam kukenal jek. teringat baju masa ko sanding dolu ijau mengancam. hehe.. Bolehlah aku tempah ngan ko nanti. siap diskaun, aku blanje lontong kedai mak dah ek.