Tuesday, December 16, 2008

Ni aper kes ni...?

Inilah hasilnya...


Aper kes ni?


Ko ni memang nak kene Darwisy!



Tara.....ibu tengok ni!




Inilah lauk setiap hari aku yg dihidangkan oleh Darwisy...sgt enak bukan? Itupun kurang, blum dia bawak kuar sebakul geng-geng dia lagi ....kalau amik bibik, bibik pun x sanggup. Lari balik Indon! "Ngak mau neng saya dikerjain sama si anak kecil ini. Ngak mau. Saya mau pulang saja saya ke kampung !"



8 comments:

gee ryder said...

ingtkn aqeel yg kecik ni je suka main bakul..upenye darwisy yg abg ni pn belasah gak..
ibu nk diet tu darwisy, elok sgtla bg mkn tu hehe...

az1ra said...

Lisa yang pompuan tu pun cam ni gak..taktaula..kreatif sungguh...
tapi yang herannya mama Lisa ttp maintain gemoks...

DYLA said...

yan,
dah ada gaya yan ckp indon tu yan..

dyla risau kot2 yan plak tukar jadik bibik nnti.. hehehe

RaFFLeSiA MeRaH said...

hehehe....sabar ajer la yan, budak2 semua camtu, dia nampak brg dia dlm bakul elok kemas, cepat jer ditaburnya...diorg ni anti kemas....

p-na mama oja said...

sama la hero aku pn... suka main bakul menan..bkn suka menan..huhu!!

nita said...

syabas darwisy..berjaya memeningkan kepala ibu.

yan, awisy nak adik. takkan tak paham kot. ke dah ada??

Sayang_Liedz said...

klau selalu mcm ni kurus la yan.... apa pun darwisy comel......

YanDarwisy said...

Kak G: Maner diet? Kak G x tgk ker Yan melantak tiap kali lunch dgn kak G? Aqeel sat lagi pun bleh masuk bakul jugak tau!

Azira: Budak skrg otak ligat2. X terpikir dek kita. X per, aperpun mama lisa tetap chomel, auwwww!

Dyla: Ha...tau x per, dah mcm bibik pun kalau kat umah. Teruk dibulinya.

Raflessia Merah: Ha...akak tunggulah turn akak pulak yer....

Pina: Tulah pasal, baik aku bli bakul jer dr menan kan? Kadang2 tudung saji pun dia jadi beb!

kak nita: kak, Yan pun memang tunggu ni. Nanti kalau ader yan kaborkan erk. skrg x der lagi.

Sayang Liedz: Kurus? Biar betik? makan naik badan ni woooooo!