Monday, December 22, 2008

Santai Petang...





Santai Petang...manyak syiokk wo. Sambil tgk anak2 buah aku mempamerkan aksi2 basikal secara berirama. Nak tgk....? tak payahlah. Tgk jer aksi aku dgn anak aku dan seorang penganggur yg disegani di DUN Sg. Pinang N012. Ha..ha..ha..... Saper ader kerje kosong buat dia, bleh inform aku. Tapi budak ni demand skit, setakat jage anak aku x sampai 3 jam nak pau aku sehari 70 henggit. Wakkk luuuuuu.......!

11 comments:

DYLA said...

yg pakai tudung biru tu pun model skali ke yan?

sian darwisy tu tersepit kat tgh2 tu..

YanDarwisy said...

Tu model tudung mutiara hati. Mak Yan kat tepi tu layankan jer.. Darwisy tu bengang gak dia tersepit.

nita said...

klakar tgk muka darwisy tersepit ala2 redha jer.

meh pggil penganggur tu dtg umah akak. sini baannyakk keje. :)

green apple said...

alahai kiutnya muka tersepit tu.

YanDarwisy said...

Kak Nita: Dia ngamuk tu tersepit... blehh kak nanti yan tanyer empunya badan, tapi haziq plak kang kuntau.

kak D: Biarkan dia...rasekan penangan tersepit celah pah bedah!

p-na mama oja said...

amboi garang nyer darwisy.. takut arr auntie.. hehe!!

PuteriSatu said...

tersepit si darwisy tuh...kelakar je....

gee ryder said...

darwisy dlm ati bengang tu kena kepit..mentang² kecik katanye..pn rocky pn lyn cangkung gak ke?

nasazfrog... said...

RAMBUT KO MMG PENDEK KER KO IKAT RAMBUT YANG NAMPAK CAM PENDEK.. :)

YanDarwisy said...

Pina: Darwisy tu memang garang. habis aku dia jelingnyer...

Puteri Satu: Sesekali kita kasi ajar sama dia!

kak G: Pn. Rocky dia upps skit. Dok kerusi kecik. Bos katanyer...

Nasazfrog: aku memang suko berambut pendek. nak pakai tudung amatlah senang n selesa.lagipun senang nak jaga...

RaFFLeSiA MeRaH said...

waa...mendeknya rambut yan ropanya ekkk.....hikss...