Friday, November 28, 2008

Tag by AqeeL Mama!

Been tagged by G Ryder, check it out!

Rules & Regulations:#01 : Each player of this game starts off with 10 weird things/habits/little known facts about yourself.

#02 :People who get tagged need to write a blog of their own 10 weird thing/habits/little known facts as well as state this rule clearly

#03: At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names

#04: No tags back! Answers:


  • Seorang yg cepat marah, tapi cepat gak surutnya. Kire2 kalau org blanjer aku Kenny Rodges aku bleh maafkanlah….teruk aku!
  • Aku ni agak boros skitlah. Tapi azam next year, aku nak slowly2 control dan budget perbelanjaan aku.
  • Aku x bleh penat. Kalau penat mulalah aku migrain. Mulalah gak angin aku dtg. Tu sebab laki aku kalau tgk aku penat, dia cepat2 take over. Sebelum angin aku berhembus kencang.
  • Aku ni mudah simpati. X'specially dgn org yg lebih tua ataupun kanak2 yg daif. Time tu aku insaf sekejab dan berasa bersyukur dgn apa yg aku ada skrg. Kalau tgk Bersama Mu, sure touching!
  • Suka makan buah. Gila makan buah. Tapi kalau nak bli yg belum kupas kat pasar, memang jgn harap aku nak kupas. Pemalas ko. Tapi kalau org jual sebungkus singgit, sanggup aku bli sampai 5 hengget.
  • Sgt suka minum coffee ais + roti bakar berkaya. Yummy
  • Sama spt diatas, tapi aku nak tekankan…aku sgt suka makan. Aku kaki makan tau kawan2....
  • Aku kaki tido petang. Dr zaman sekolah menengah lagi. Kalau cuti sekurang2nya setengah jam mesti kene tido.
  • Seorang yg setia, penyayang dan suka buat suprise.
  • Aku x berkira dgn org…tapi kalau org tu dah start berkira dgn aku. Aku pun berkira dgn org tu!

Saper erk yg aku nak Tag ni? Sapa2 yg nak buat...silakan!

3 comments:

RaFFLeSiA MeRaH said...

selesai utang tag yer yan...hehehe, pendek tag camtu ok lagi, kalau yg sampai 40/50 soklan tu, aduyaiiii...ponek den nak menjwbnyer...

A.H.A.D said...

kaki tdo ptg ktne tu yan? kena bgtau tmpt tu hehehe..

achee_b165 said...

makan jgn x makan..hehe!!

sama la kita suka makan buah...tp aku mkn mau beli main angkat kilo pnya... skali beli klu kt gerai tepi jalan or pasar mau mesti x kurang dr rm20 henget..mana idok nye..3kilo sepuluh la...mcm2 offer baik pnya..huhuh x tahan godaan aku nie...

~mamaREDZHA@p-na~