Wednesday, November 19, 2008

Lagi..lagi Darwisy!

"bu..nak tu bu, nak tu, nak car"


"acyehh"

Puas hati ko Darwisy ?


Pastu pandai plak nak explore2 sendiri.



Budak kecik ni memang banyak bunyik. Baru ibu ko ni nak bersenang-lenang, dia dah mintak itu, ini. Replika keta tu dpt bli minyak kat Shell. Dah kaunseling dah dia, jgn buat main. Nak simpan cantik2... Ikut angin dia, kalau nak sampai ke sudah buat pe'el. "Ni car Awisy. ni car Awisy". Siap naik atas meja. Ko ni betul tau Darwisy. Aku yg bleh dikatakan lion queen ni x ditakutnya. Aku malas nak dgr dia bising2 aku bglah jugak...Kalah lagi aku:P




7 comments:

CuTeMiUt78 said...

dah nama pun budak kan.. so lion queen pun blh kalah tau.. ngan kerenah budak ni..heh..heh...heh

aussie said...

feel free to drop by my blog

aussiegall.blogspot.com

A.H.A.D said...

kalo kete james bond tu mmg jd koleksi papa aqeel...jgn hrpla papa nk bg aqeel main...

Puteri Satu said...

budak lelaki kan..sure minta keta...tapi Aqilah pun suka kat keta...tengok racing no.1

RaFFLeSiA MeRaH said...

hiksss....normal la tuuu peél budak2, same ajerrrrr....

BigMouth said...

Die tak minta bola ke? Kalau anak alang dulu, dorang suke bola..hahaha

YanDarwisy said...

Cutemiut 78: Tulah pasal, nak keluar anak tekak aku. Dia buat x reti jer. Adakah aku ni kurang garang?

kak G: Yan dah ckp dah dgn dia kak g, tapi kak g tau jerlah perangai dia. mau dia jerit kat telinga yan

Puteri satu: Aikkk? aqilah pun suke main racing car? Amboi, anak dara ni. Boleh tahan

Reflessia Merah: nanti kite tgk anak akak plak yer...

Big Mouth: Suke jugak kak, Bola MU yg ayah dia bli, habis dikerjakannya...sabor jelah!