Tuesday, November 18, 2008

Penangan Dress Sylim?




Ni semua gara2 aku cuba satu ubat Dress Sylim. Korang pernah dgr x?. Aku memula memang x nak cuba benda2 mcm ni. Tapi tulahkan, mudah sgt terpengaruh...aku bli jugak. Aku telan 5 biji waktu sblm tido. Esok pgnya...mak aiiii perut memulas2... Sampaikan aku nak jatuh sebab semua dah keluar dan badan aku ni x der aper dah lagi. Memang ianya buang toksin dan racun dlm badan. Aku ambil berselang2...kalau aku makan mee goreng ke, nasik lemak ke, lepasnya aku memang akan ke toilet. Aku sebenarnya bukan nak kurus, tapi nak buang toksin, racun dan angin dlm badan. Memang puas hati jugaklah cuba ubat ni. Tapi yg tak laratnya dok gi toilet. Sehari dua layan ubat ni, badan aku mcm lemah skit. Akak tu ader kata, tindakbalas pembuangan toksin dlm badan...yolah tu.

Hari ni pun aku letih lagi. Mungkin sebab letih poser. Smlm dan insyallah seterusnya aku nak ganti poser aku yg mmg byk giler tertunggak. So aku ambil ke sempatan waktu maghrib yg cepat (7.00 pm) utk ganti poser. Smlm kengkonon nak buke kuew teow tom yam... dek kerana malas nak menyinggah kedai tom yam, menonong jer aku laju. Pn. Rocky dah masakkan utk aku pucuk paku masak lemak, ikan goreng dan sambal ikan bilis kering. Kalau mak letakkan biskut Cap Ping Pong dgn air sejuk pun lalu gak aku telan. Perut kosong.... aper pun layan. Mlm tadi plak tido awal, hubby den tolong cover. Mate x larat. Badan sakit2. Mcmlah aku keje bawak lori.

7 comments:

A.H.A.D said...

yan, ptutla k.ana kta yan amik dia lmbt sbb sakit perut...upenye kena penangan dress sylim hahaha...

CuTeMiUt78 said...

uhhh... smpi cam tu sekali ya.. bagus ke??

YanDarwisy said...

kak G: Ha..ha..ha.., ni mesti kak anan bg tau. Yelah kak g. memulas ni! bukan sylim sgt pun.

cutemiut78: bagus tang pembuangan segala mak nenek toksin dlm perut. sampai lemah mak ni.

nasazfrog... said...

BEB KO CUBA LA PAKAI BERTERUSAN SOK KLU NAMPAK HASIL GUE PUN NAK MKN GAK,,, KIRE KO NI BAHAN UJUKAJI LAH,, HEHEHEHE TP OK KAN.. :)

Asz said...

salam kenal .. org klg gak eh ... samalah kita ..bole kita tukar2 link??? ;)

btw, nk tanya sket .. ok ke ubat ni ... kalau ok citerlah lagi ...sok2 bole sya try gak .. teringin nk kurus .. hiks ..
:)

Anonymous said...

tumpang lalu...

kalo bagus, kasitahu erk... aku memang nak membuang segala mala toksin ni.. memang byk toksin dlm badan aku ni...

anyway, singgah sana... nanti leh tukar link

* a i s y a h * said...

Hello.. Sorry menyampuk.. Hehe!

I baru beli produk ni. Memula tu skeptical gak dgn produk nih tp so far Alhamdulillah I lost 5KG seminggu and "sakit perut" tu tak laa teruk sgt. I pernah try and consequences die punye laa teruk. I start makan mase middle bln puasa so maybe kurang makan pun contribute jugak.

Anyway, I bukan jual brg. Hehe! Nak share experience je. ;)