Friday, November 21, 2008

Menjawab Tag CuteMiut...

Jauhlah plak, x nampak!

Aku close-upkan skit...


Siap tunjuk pen singgit lagik bleh?



Mintak maaf bebanyak Pn. Cutemiut78. Siap penuh lagi aku bg...biaselah org dah bersalah kan? Hari ni aku gagahkan semangat menjawab tag dr mu.. walaupun agak terlewat. Tapi aku x forwardkan next week tau... (Banyaklah ayat2 org bersalah ni kan?). Anyway mintak maaf byk2 sekali lagi. Dan utk pengetahuan semua, sejak sekolah sampai keja la ni, aku memang sgt malas nak menulis. Tgk tulisan aku..nak kata doktor, jauh sekali..






5 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh... ko rasa bersalah erk.. ?? takpe org bersalah dah pun tak bersalah kan yarn.. anyway thanks sudi gak jwb tag aku..tulisan ko ok lagi dari tulisan aku...

RaFFLeSiA MeRaH said...

cantik bantal busuuuukkk tu, mesti wangi kan....

YanDarwisy said...

Cutemiut78: Ko maapkan aku lah ni errh?

Raflessia Merah: Adoi...malulah kak!

an.wardrobe said...

More dress added!! Grabbed it now.. Dont miss them ;) www.an-wardrobe.blogspot.com

yantz-yeem said...

wah nm cam bih kurang je...hehehe....samal kenal yuks...anak nama darwisy gak kan?