Monday, November 24, 2008

Aper masalah dua beranak ni?





Nilah penangan anak lelaki. Aku tukang sorak jer kat tepi. Kang kalau ader yg kalah, pastu baru sibuk2 cari aku. Aku kire dlm citer ni batu api lah...Tengokkan jer!

6 comments:

DYLA said...

fuyoo,
kalah ke ayah awisy tu? ayah bg chan je tu..... kang aklau kalah kang, awisy merajuk....

achee_b165 said...

hehe..tomei jer!! dh nama ank laki sure nk jd hero ma....heheh!!

~mamaREDZHA@p-na~

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. sama mcm mirul ngan ayahnya.. dua2 suka menyakat.. aku tukang sorak..

fuadnis said...

ala..mama dia bukan jadi tukang sorak..saje taknak campur..mesti kes takut kene lanyak gak..kih..kih..

gee ryder said...

kalo dlm wrestling tu darwisy yg jht, ayah yg baik hehe..
aqeel skg bru pndai cungkil2 mata..sket ari lg mcm darwisy gak..

YanDarwisy said...

Dyla: ha'ah..kalau dia kalah, dia x puas hati melalak. Main tipu!

Achee_b 165: Anak lelaki, suke sgt nak bergelut...berani dia nak gelut dgn aku.

CuteMiut78: Aku malas nak joint, takut nanti x der kaum. Aku balik kene jadi lauk.

Fuadnis: tau x per. lagipun dia tgk aku x bleh nak buat lawan.

Kak G: Aqeel kalau lawan mesti menang punyer. Dia hempap pipi tembam, lemas semua org.