Tuesday, November 25, 2008

My Homework


My Homework given by: Cutemiut78

1) do you think you're hot?
Hot? Hot Market? Hot n Spicy?..
kalau Hot Plate layan gak aku! Hot ker aku?..

2) upload ur favourite picture of u.. tu kat atas

3)Why do you like that picture? Tah…tangkap muat jer.
Mcm nilah muke aku seadanya aku.
Gemuk dan Kaki Makan! :P

4)When was the last time you ate pizza?Luper, tapi ini yg buat aku nak makan Pizza balik nanti.Pizza Maggie bleh? Siapa suruh tanyer?!

5)The last song you listened to? Lagu ringtone handset den. “Runway”

6)What are you doing right now besides this?Tgh tunggu Autie bawak lauk yg aku kirim. Lapor! dan tgh layan tag ni.

7)What name would you prefer besides yours?YanDarwisy!

People i tag :

1.Fuadnis

2.G’Ryder

3.Dalila

4.JM

5.Alang Big Mouth


8)Who is number 1?Anis.Blogger yg jauh dimata, dekat dihati(Anis, ko dpt bonuskan bulan depan?)

9)Number 3 is having a relationship with?Dyla.Good Friend n haved interesting experience in her life!

10)Say something about number 5 Kak Lang! Hanya satu klik, persahabatan boleh terjalin.

11)How about number 4? JM. Masih mengenali dan sweet orangnya. (Durian longgok satu!)

12)Who is number 2? Kak G'.Kawan sekepala yg bakal meninggalkan aku di Ofiice nanti. Tak mau citer…sedih!


5 comments:

DYLA said...

yan, lawak yan.... masa baca gelak sorg2 dpn pc mcm org giler....

yan, sejak bile plak dyla ada interesting xperienced in life? mandai la yan ni.....

yan, nnti dyla buh gmbr mak yg hot! muahahaha.. sekeping tak cukup la yan

A.H.A.D said...

yan, tmbg lg 1, tgh tunggu lee bwk blk grg pisg sbb lauk mak xcukup kenyang (sbnrnye lapor lg) hahaha..

fuadnis said...

yandarwwisy,
bonus??mestilah dapat..nape??ko nak aku belanja ape??pasal ko kawan aku yg paling bergaya..elegen gitu..takpela..ko mintak ape je aku belanje..tapi bawah seringgitlaa....muaaahaahaa......lawak je..

Unknown said...

anda juge telah di tag..ahaks

RaFFLeSiA MeRaH said...

tanyer bonus tuuu mesti ader udang di bawah megiii...hahahaha...