Monday, November 3, 2008

My Officemate Weeding!

Waida with Hubby!


With Kak G n Aqeel


Suke menyakat Aqeel ni.... tapi tetap maintain


Kak Atie. Hubby n Irsyad


Ini budak sudah pandai cakap..." Nak balikkkkkkk......!"
On Sunday, cadangnyer ader 2 umah pengantin yg harus diterjah. Banyaklah ko punyer terjah Yan... Kawan office hubby n me. Tapi at last umah kawan aku jer yg sompat di terjah. Cause hubby x bawak balik kad member dia. Dan x tau umahnyer. Lor....bijak tu! So pilah umah offiicemate aku jer. Nasib dokek. Kat Sri Andalas... Waida ni dpt satu company gak. Keje same, jodoh same...baguis. Satu payslip tu....Anyway Congratulation erk...!





8 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. ada ke gitu... nak g jemputan kok kad nya enggak dibawa..

DYLA said...

yan,
apesal darwisy pndang je kat aqeel tu? bgtau darwisy, aqeel tu boy la bukan gal!

YanDarwisy said...

CuteMiut78: Tulah masalah org lelaki, selalu bini nak kene ingat...

Dyla: Dyla x tau, Darwisy dia jeles dgn Aqeel. Hari tu pi tgk Kak Nita dah dia sakatnyer Aqeel ni. Mujur Aqeel buat cool. Bukan bleh tgk budak kecik. Nak membuli jer. Pd Haziq anak Kak Nita dah dia tunjuk skillnya. Hampeh tul!

nasazfrog... said...

wah pink kale pengantin,,, tunjuk la yang dokek gambar eh,,,

achee_b165 said...

wah.. satu opis jodoh... ok le.. snang nk pegi koje..heh!!

aku lak jodoh 1 klas... tp skrg x 1 opis la..hehe!!

~mamaREDZHA@p-na~

A.H.A.D said...

aqeel tu pelik ramai sgt org..pehal ntah dia kata..
darwisy lak duk usha je dia, tu dia takut tu hehe..sbb tu diam jer..dlm ati dia pn ckp "mcm pnh jmpe jer mamat yg tgh usha aku ni"..

YanDarwisy said...

Nasazfrog: Kalau pict yg agak2 kurang berjaye tu air tgn laki den.

achee_b165: Aku tau, dulu kat school ko dgn hubby mcm belangkas.Ko jer x perasan aku. Sampai ke jinjang pelamin ko.

Gee Ryder: Sian aqeel. X per nanti autie yan kasi bagi sama dia. Aqeel nak berkawan pun darwisy buat garang. nanti dia

MrsWebmaster said...

uyoo. pink jambu. Hidup pink. teringat masa majlis kahwin aku dolu. sampai pakcik khemah pening sebab aku nak gak alas meja kaler pink. dalam kepeningan, dapek gak kaler tu. hehe.. pekabo la agaknye pakcik tu ek