Tuesday, November 11, 2008

Welcome DJ Julia KLFM

Hi Zara...DJ Julia with Hubby!

Tomey kan dia?


Thanks ya dtg umah Auntie Yan....


Sorry Julie, aku x sempat nak masukkan gambar kiter. Aku bzzy skit. Anyway thanks sudi dtg umah aku di pernghujung raya. Krim yg ko nak tu..alamak! Dah habis. DJ Julia ni, classmate aku merangkap kawan sepermainan aku. Kawan mengaji, kawan berbasikal ke sekolah...sampailah dia berjaya menjadi DJ radio KLFM. Ko ingat x kiter curi buah bachang kat depan umah Mak Jah (skrg Mak Mertua aku) ? Ko ingat tak kita jatuh basikal dlm parit? Semua itu kenangan beb! Bleh singgah blog dia... http://djjuliaklfm.blogspot.com/ Comey Zara Qistina. Thanks ya Shazrizal pun... So Sorry x dpt dtg open house umah hang kat Putrajaya. Ader rezeki kita jumpa!


2 comments:

achee_b165 said...

wah2 yan, berkawan ngn artis gitu!! hehe!

~mamaREDZHA@p-na~

MrsWebmaster said...

ala yan, sorila.. raya dah masuk raya haji baru sampai umah ko yang tak berapa nak jauh sebenonye.. ni yang terasa macam nak balik 15 tahun dulu. kim salam kat wak jah. jadik jugak menantu wak jah. pokok kuini depan umah wak bakar tu kebun mbah aku la.. hehe.. shahzil la nama sebenonye.. takpe.. Tengkiu auntie yan.. siap mee goreng ngan teh tarik beb.. nasib takde buih2 yang tinggi macam abc.. tgu aku apload kat blog ek.. tengkiu my pren